راه و شهرسازیمجلس و ارگان هامجله خبری

واکسیناسیون مهندسان ساختمان بدون محدودیت سنی

به گزارش ساختمان آنلاین:  پس از موافقت وزارت بهداشت با درخواست سازمان نظام مهندسی ساختمان در ۱۶ شهریورماه، اجرای طرح تزریق واکسن کرونا در استان‌هایی که اسامی مهندسان پرریسک اعلام شده است آغاز شد.

در حال حاضر نیز تمامی اعضای این سازمان و کارکنان در سراسر کشور می‌توانند بدون محدودیت سنی برای واکسیناسیون خود و خانواده‌هایشان از طریق سایت سازمان استان متبوع خود و دریافت پیامک اقدام کنند.

همچنین اعضای نظام مهندسی ساختمان استان تهران که دارای پروژه فعال هستند برای واکسیناسیون می‌توانند عدد ۱ را به سامانه پیامکی سازمان نظام‌مهندسی ساختمان کشور به شماره ۹۸۱۰۰۰۱۲۳۲۱ ارسال کنند.

کمیل صرامی ـ مدیر روابط عمومی سازمان نظام‌مهندسی ساختمان با اعلام این خبر به  ایسنا گفت: در حال افزایش ظرفیت و گسترش فضا به منظور افزایش تعداد واکسیناسیون روزانه مهندسان هستیم. از هفته گذشته واکسیناسیون در ۲۰ استان غیرمرزی کشور شروع شده و در برخی استانها به اتمام رسیده است. پیش از این هم در شهرهای مرزی، تزریق واکسن برای مهندسان، بدون محدودیت صنفی از طرق دیگر انجام می‌شد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا