مجله خبریبورس و بازار

مستاجران این محله خسته شدند

بررسی‌ها نشان می‌دهد بازار اجاره خانه در محله یافت آباد راکد است و بیشتر متقاضیان به دنبال تمدید قرارداد هستند.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از اکو ایران، محله یافت آباد در جنوب غرب شهر تهران و در منطقه ۱۸ واقع شده و از شمال با بلوار مهتدی، از شرق با بلوار الغدیر، از جنوب با خیابان زندیه و خیابان محمد طاهری و از غرب با میدان سروستان همسایگی دارد.

یک واسطه‌گر ملکی در محله یافت آباد با اشاره به افزایش رهن و اجاره خانه در این محله می‌گوید: درحال‌حاضر بازار اجاره راکد است و متقاضی رهن و اجاره بسیار کم شده و اغلب مستاجران قرارداد خود را تمدید می‌کنند.در سال گذشته برای رهن کامل یک واحد با ۹۰ مترمربع مساحت و ۵ سال عمربنا، ۴۵۰ میلیون تومان تعیین شده بود اما در امسال این رقم به ۷۵۰ میلیون تومان رسیده است.

در محله یافت آباد، رهن کامل واحدی با ۶۰ مترمربع زیربنا، ۳۷۰ میلیون تومان و رهن کامل واحدی با ۸۴ مترمربع زیربنا، ۵۵۰ میلیون تومان پیشنهاد شده و برای رهن واحدی دیگر با ۸۵ مترمربع زیربنا، ۴۰۰ میلیون تومان و برای اجاره ماهانه آن ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

برای رهن واحدی با ۱۲۲ مترمربع مساحت، ۴۰۰ میلیون تومان و ۱۰ میلیون تومان اجاره ماهانه در نظر گرفته شده است.

قیمت-مسکن-یافت-آباد

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا