بورس و بازارمجله خبری

بررسی وضعیت مسکن مهر در استان البرز

به گزارش ساختمان آنلاین:  عزیزاله شهبازی در نشست شورای مسکن استان البرز افزود: با هدف توسعه زیرساخت ها در این بخش مقرر شد که شهرداری ها در جهت صدور پایان کار و ایجاد زیرساخت های لازم برای خدمات رسانی به مسکن های مهر استان همراهی ویژه ای داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه این نشست با هدف تسریع در تکمیل مسکن مهر و ایجاد بسترهای لازم جهت اجرای طرح ملی مسکن برگزار شد، اضافه کرد: با توجه به راهبردهای رییس جمهوری و پیگیری های وزیر راه و شهرسازی در استان اهتمام ویژه ای برای تحقق اهداف این بخش وجود دارد.

استاندار البرز ادامه داد: البرز سهم بسزایی در تعداد و اهمیت مسکن مهر داشته و می توان گفت در کشور جایگاه ویژه ای دارد از این رو نسبت به پیگیری تسریع در تکمیل و ایجاد زیرساخت های لازم جهت رفاه مردم با جدیت اقدام شد.

شهبازی گفت: جای خرسندی دارد که اکنون تعداد واحدهای نیمه تمام به حداقل رسیده و امروز حضور مهندس مهرآبادی معاون وزیر راه و شهرسازی با هدف سرعت بخشی و تصمیم گیری برای تکمیل کمتر از هزار واحد مسکن مهر در استان است.

وی افزود: جزئیات موضوعات این امر در این نشست مورد بررسی قرار گرفته و در خصوص آن تصمیم گیری شد، تا بتوانیم تا پایان دولت تدبیر و امید این پروژه بزرگ را تکمیل کنیم.

استاندار البرز اضافه کرد: مقرر شد شهرداری ها در جهت صدور پایان کار و ایجاد زیرساخت های لازم برای خدمات رسانی به مسکن های مهر استان همراهی ویژه ای داشته باشند.

وی گفت: همچنین ظرف ۴۰ روز آینده نشست دیگری برای بررسی روند اقدامات با حضور مهندس مهرآبادی تشکیل می شود.

شهبازی افزود: دستگاه های خدمات رسان همچون آب، برق و گاز نیز باید با سرعت بیشتری نسبت به ارائه خدمات اقدام کنند و تعهدات خود را به سرانجام برسانند.

وی گفت: البرز، استانی مهاجرپذیر است از این رو باید در طرح های اقدام ملی مسکن و مسکن مهر به لحاظ زیرساختی مورد توجه ویژه وزارت راه و شهرسازی قرار گیرد.

استاندار البرز افزود: همچنین از مهندس مهرآبادی انتظار می رود که در خصوص بیمارستان مسکن مهر هشتگرد تدبیر فوری اتخاذ نمایند.

وی گفت: در خصوص تصفیه خانه فاضلاب شهرجدید هشتگرد نیز بررسی های لازم صورت گرفت و تصمیم گیری شد.

تاکنون حدود ۸۰ هزار واحد مسکونی مهر در استان البرز در دست ساخت قرار گرفته که بیشتر آنها تکمیل شده است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا