راه و شهرسازیمجله خبری

نقل‌وانتقال مسکن مهر بدون اطلاع مالکان/ دلیل سکوت شرکت عمران چیست؟

به گزارش ساختمان آنلاین:   جمعه گذشته  خبری  از فروش برخی واحدهای مسکن مهر به اشخاص حقیقی بدون اطلاع مالکان آنها خبر داد. بر این اساس و به گفته برخی مالکان  با مراجعه به سامانه مسکن مهر، واحدهای آنها در قسمت «اطلاعات نقل انتقال واحد» به چندین نفر حقیقی فروخته شده است.

نکته قابل تامل در این اتفاق این بوده که واحدهای مذکور هنوز به مرحله فروش اقساطی و پس از آن تحویل نرسیده‌اند و مشخص نیست این نقل و انتقال بدون اطلاع مالکان چگونه اتفاق افتاده است.

در حالی انتظار می‌رفت شرکت عمران شهرهای جدید ایران و شرکت عمران هشتگرد در این‌باره توضیحاتی را ارائه کنند که طی 72 ساعت اخیر مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید بدون اشاره به این اتفاق اظهارات جنجالی در رابطه با اقساط نهضت ملی مسکن را بیان کرده است.

مدیرعامل شرکت عمران هشتگرد نیز در سخنانی بدون توجه به مشکل بزرگ مالکان مسکن مهر به تشریح وضعیت پروژه‌های نهضت ملی مسکن پرداخته است.

عباس قنبری از الحاق 700 هکتار زمین شرکت عمران برای تامین اراضی نهضت ملی مسکن خبر داده و گفته است:‌در مجموع در طر‌ح‌های حمایتی مسکن بیش از 136 هزار نفر در شهر جدید هشتگرد ثبت‌نام کرده‌اند که پالایش متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در حال انجام است.

وی از آغاز ساخت 1500 واحد نهضت ملی مسکن خبر داد و افزود: در مجموع حدود 52 هکتار زمین با قابلیت احداث تعداد 9 هزار و 70 واحد در محدوده شهر جدید هشتگرد به اجرای طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یافته است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا