مجلس و ارگان هامجله خبری

مانع اصلی پیشرفت مسکن ملی چیست؟

به گزارش ساختمان آنلاین:    حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی در نشست با فرماندار همدان و مدیر کل بنیاد مسکن استان همدان پیرامون مسکن ملی و محرومان، با تأکید بر اینکه تأمین مسکن یکی از نیازهای ضروری است که باید به آن توجه شود، اظهار کرد: صرف زمان ۸ تا ۹ ماهه برای دریافت یک پروانه اصلا معنایی ندارد و زیبنده نظام اداری ما نیست و باید این مشکل حتما حل شود.

وی با تأکید بر اینکه باید نهادهای ذیربط این موضوع را تسهیل کنند، افزود: پروژه‌های معطل مانده در سطح استان باید تکمیل شود، در شهرستان فامنین پروژه‌های نیمه‌کاره بسیاری وجود دارد که تعیین تکلیف آنها باید محقق شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در همدان چهار هزار و ۲۰۰ نفر در طرح اقدام ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌ و وجوه اولیه را واریز کرده‌اند، اظهار کرد: باید مسکن این افراد زودتر تکمیل و تحویل شود.

فرماندار شهرستان همدان نیز با بیان اینکه در خصوص مسائل و مشکلات مسکن ملی در شهرستان نیازمند بررسی‌های لازم بود، افزود: در شهرستان همدان باید فراتر از این در مسکن ملی کار شود.

محمدعلی محمدی با بیان اینکه مسکن ملی در سه بخش اجرایی می‌شود، تصریح کرد: بخشی از کار توسط بنیاد مسکن، بخشی توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و قسمتی نیز از سوی بخش خصوصی در حال انجام است که روند کار در بنیاد مسکن از سایر بخش‌ها مطلوب‌تر ارزیابی شده است.

وی با تأکید بر اینکه دنبال حل مشکلات هستیم، یادآور شد: متقاضیانی که وجوه خود را واریز کردند، زودتر می‌توانند پیشرفت کار را ببینند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا