مجلس و ارگان هامجله خبری

زمان و شرایط دریافت وام ۱۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی

به گزارش ساختمان آنلاین: حمیدرضا سهرابی اظهار کرد: تسهیلات قرض‌الحسنه ساخت مسکن روستایی با نرخ کارمزد ۵ درصد که تا پیش از این ۵۰ میلیون تومان بود خوشبختانه امسال به ۱۰۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

وی افزود: قبلا مدت بازپرداخت این تسهیلات ۱۵ ساله بود که به ۲۰ سال افزایش یافته است. بنابراین اقساط ماهیانه آن به حدود ۷۰۰ هزار تومان می‌رسد.

مدیرکل مسکن روستایی بنیاد مسکن با بیان اینکه دولت یارانه سود تسهیلات مسکن روستایی را پرداخت می‌کند گفت: دستورالعمل این تسهیلات ظرف امروز یا فردا به دایره اعتبارات بانکهای صادرات، ملت و مسکن ابلاغ می‌شود و تا ۱۰ روز آینده پرداخت وام در استانها آغاز خواهد شد.

سهرابی درباره شروط دریافت تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی گفت: افرادی که در شهرهای کمتر از ۲۵ هزار نفر دارای خانه فرسوده و آسیب‌پذیر هستند، همچنین کسانی که زمین با کاربری مسکونی در اختیار دارند می توانند از این وام استفاده کنند.

وی تصریح کرد: کسانی که مطابق طرحهای هادی در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر از شهرداری پروانه ساخت دریافت می‌کنند و تا کنون از تسهیلات بنیاد مسکن استفاده نکرده‌اند مشمول این وام خواهند بود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا