راه و شهرسازیمجلس و ارگان هامجله خبری

رییس بنیاد مسکن انتخاب شد

به گزارش ساختمان آنلاین:    امروز چهارشنبه ۱۷شهریورماه طی مراسمی با حکم حسین روحانی‌نژاد نماینده ولی‌فقیه و رییس ستاد شورای مرکزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، اکبر نیکزاد به ریاست بنیادمسکن انقلاب اسلامی منصوب شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسین روحانی‌نژاد نماینده مقام معظم رهبری در بنیاد نیز در مراسم معارفه رئیس جدید این نهاد انقلابی با تجلیل از تلاش‌های مهندس علیرضا تابش رئیس فقید بنیاد که چندی قبل در اثر ابتلا به کرونا درگذشت، گفت: ویژگی این مدیر نمونه پاکدستی و روحیه مردمی بود.

روحانی‌نژاد گفت: ویژگی ساختاری بنیاد روحیه جهادی، تلاش بی وقفه برای محرومان است که خوشبختانه در روحیات رئیس جدید نیز بخوبی دیده می‌شود.

وی نیکزاد را مدیری ولایت‌مدار، کارشناس، متخصص و از درون بدنه بنیاد انقلاب اسلامی دانست که اهداف ساختاری این نهاد انقلابی را به جدیت پیگیری می‌کند.

وی اظهار امیدواری کرد که در دوره مدیریت جدید، فعالیت‌های بئیاد مسکن انقلاب اسلامی در حوزه‌های ساخت مسکن محرومان، بازسازی مناطق آسیب دیده، تولید مصالح ساختمانی مرغوب و ساخت راه‌ها و عمران روستایی سرعت یابد.

عزیزالله مهدیان سرپرست سابق بنیاد مسکن نیز در این مراسم با ذکر خاطراتی از تلاش‌های شبانه‌روزی رئیس فقید بنیاد، گفت: بنیاد مسکن و حساب ۱۰۰ امام یادگار بنیانگذار انقلاب اسلامی هستند که هیچگونه وابستگی به بودجه دولتی ندارد و باید پاس داشته شوند.

به گفته وی فقط در یک سال و نیم گذشته ساخت ۱۱۶ هزار واحد مسکونی توسط بنیاد در نقاط مختلف کشور آغاز شده که بالغ بر ۸۵ هزار واحد از آنها تکمیل شده و مابفی نیز تا پایان امسال تکمیل خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، این حجم عظیم ساخت و ساز نمایانگر توانایی بنیاد مسکن برای اجرای طرح های توسعه مسکن در کشور است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا