مجله خبریبورس و بازارمجلس و ارگان ها

مرحله دوم طرح ساماندهی مشاوران املاک آغاز شد

مدیرکل راه و شهرسازی تهران از آغاز مرحله دوم طرح ساماندهی مشاوران املاک در شهر تهران از امروز خبر داد و گفت:‌ هر هفته ۲۰۰ بنگاه املاک متخلف پلمب می‌شود.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از تسنیم، حسین جنتی مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران اظهار کرد: هفته گذشته جلساتی با نمایندگان وزارت راه و شهرسازی، اماکن، تعزیرات و پلیس اقتصادی برگزار و مقرر شد با تجدید قوای مجدد از صبح امروز هشتم مرداد ماه جاری گشت های ساماندهی مشاوران املاک در مناطق مختلف تهران مستقر و مطابق با فرآیندهای کاری، بازرسی از بنگاههای مشاور املاک انجام شود.

وی تصریح کرد: مهم ترین تخلفی که منجر به پلمب واحدها می شود نداشتن مجوز فعالیت صنفی و تخلفات در گرفتن کمیسیون و حق مشاور املاکی است.

جنتی رعایت عدالت در برخورد با موجران و مستاجران مطابق با قوانین صنفی را از حقوق شهروندان اعلام کرد و گفت: مطابق برنامه ریزی های صورت گرفته، به صورت هفتگی 200 بنگاه مشاور املاک متخلف در شهر تهران در طرح مرحله دوم پلمب خواهد شد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا