راه و شهرسازیمجلس و ارگان هامجله خبری

وزیر راه و شهرسازی با یاد خبرنگاران درگذشته، این روز را تبریک گفت

به گزارش ساختمان آنلاین:   از وزارت راه و شهرسازی «محمد اسلامی» به مناسبت روز خبرنگار در پیامی افزود: ۱۷ مرداد یادآور جانفشانی خبرنگار عزیزی است که می توانست با احساس خطر، عرصه اطلاع رسانی را خالی کند اما ماند تا بی خبر نباشیم. ما هم پیمان می بندیم که بر عهد شهید محمود صارمی، تمام شهدای خبرنگار و تمامی شهدای وطن و امام شهدا باقی بمانیم.

وی اضافه کرد: در یکسال گذشته درگذشت تعدادی از خبرنگاران عزیز بر اثر ابتلا به کرونا و درگذشت دو خبرنگار جوان در سانحه رانندگی موجب تألم عمیق خاطر شد که هر کدام خود نوعی از خودگذشتگی و ایثار و یادآور حضور همیشگی در صحنه ها و اطلاع رسانی با تمام توان است.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: اگرچه دیدار حضوری با همه شما عزیزان در یکسال گذشته به خاطر شیوع ویروس منحوس کرونا، در تمام مراسم‌ها میسر نشد اما با عشق و علاقه نشان دادید که انتشار و پیگری اخبار در حوزه راه و شهرسازی را با نهایت تلاش و کوشش به پیش می برید و انتشار محتواها به خوبی نشان می داد که گویی تک تک خبرنگاران در تمام برنامه ها حضور داشته اند.

اسلامی گفت: با تمام وجود شما را می ستایم و از خانواده های شما عزیزان که به خاطر این امر خطیر، متحمل زحماتی می شوند بسیار و صد بسیار قدرادانی می کنم.روز خبرنگار فرصتی ارزشمند و گرانبها، برای پاسداشت مقام شامخ تمامی انسان‌های فرهیخته ای است که در راه روشنگری و آگاهی بخشی، تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه هستند.

هفدهم مرداد ماه روز خبرنگار مبارک باد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا