بورس و بازارراه و شهرسازیمجله خبری

پیگیری کاهش اعتبارات بانک‌های متخلف در پرداخت تسهیلات مسکن

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: با توجه به عملکرد پایین برخی از بانک‌ها در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن پیگیر کاهش تخصیص اعتبارات آن‌ها هستیم.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، حسین جنتی، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با بیان اینکه روند اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان تهران خوب بوده و سرعت اجرای کار در مقایسه با سایر استان‌ها بهتر بوده است، گفت: در حال حاضر  پیشرفت پروژه‌های گذشته از جمله مسکن مهر و پروژه‌های مسکن ملی به ۹۰ درصد رسیده و  میانگین پیشرفت سایر پروژه‌های مسکن ملی هم در برخی از مناطق  به ۷۰ درصد رسیده است.

به گفته وی، در حوزه تامین اراضی و تخصیص اراضی به خانواده‌های دارای سه فرزند هم اقدامات موثری انجام شده و روند تخصیص اراضی بر اساس مدارک و اسناد خانواده‌ها ارائه می‌شود.

او می‌گوید: همکاری بانک‌ها در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن در استان تهران چندان مناسب نبوده، اما امیدواریم با اجرای طرح کاهش سهم اعتبارات و تسهیلات بانک‌های متخلف و اختصاص آن‌ها به بانک‌هایی که عملکرد بهتری داشتند شاهد تسریع در روند اجرای این طرح باشیم.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا