مجلس و ارگان هامجله خبری

اتمام بازسازی ۱۶۶۵ واحد مسکونی زلزله‌زده آذربایجان‌غربی

 به گزارش ساختمان آنلاین:  محمود بدلی مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان غربی، عملکرد ستاد بازسازی آن بنیاد را در بازسازی مناطق و واحدهای مسکونی زلزله زده خوی و سلماس که در اسفند ۹۸ رخ داد، اعلام کرد.

مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان غربی با اشاره به اینکه زلزله نزدیک به قطور در اسفند ۹۸ با بزرگی ۵.۷ به وقوع پیوست، گفت: تعداد کل واحدهای مسکونی خسارت دیده ۶۱۳۰ واحد بوده که از این تعداد ۴۵۰۰ واحد احداثی  ۱۶۳۰ واحد تعمیراتی شناسایی شدند.

مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه تعداد ۱۳۵۲۱ مالک واحدهای خسارت دیده  از زلزله اعم از احداثی، معیشتی، تعمیری و دامی برای عقد قرارداد به بانک‌های عامل برای دریافت تسهیلات معرفی شدند، از انعقاد قراردادبانکی ۱۰۰۳۱ واحد با احتساب تسهیلات احداث و تسهیلات معیشتی و تعمیری و دامی خبر داد.

بدلی با یادآوری اینکه تعمیرات ۱۶۳۰ واحد شناسایی شده و آسیب دیده از زلزله به اتمام رسیده است، روند بازسازی را بدین شرح اعلام کرد: آواربرداری ۴۲۳۰ واحد مسکونی، پی‌کنی ۳۶۶۶ واحد مسکونی، اجرای فونداسیون ۳۴۳۳ واحد مسکونی، اجرای اسکلت ۳۲۴۲ واحد مسکونی، اجرای سقف ۲۵۴۶ واحد مسکونی، دیوارچینی  ۳۰۶۸ واحد مسکونی.

وی از اتمام عملیات ساختمانی ۱۶۶۵ واحد مسکونی زلزله زده در استان آذربایجان غربی خبر داد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا