راه و شهرسازیمجلس و ارگان هامجله خبری

ممنوعیت خام‌فروشی زمین در کیش

به گزارش ساختمان آنلاین :   ناصر آخوندی اظهار کرد: طراحی نخستین صندوق املاک و مستغلات کشور ، انتشار 6 هزار میلیارد ریال اوراق دین بر پایه چک‌های آتی دریافتی از سرمایه‌گذاران در جزیره کیش و تزریق آن به پروژه‌های زیربنایی و تسویه بخشی از بدهی‌ها به پیمانکاران پروژه‌های زیرنبایی در قالب تهاتر” از اقدامات منطقه آزاد کیش برای جلوگیری از خام فروشی زمین در این منطقه است.

وی انتشار سه هزار میلیارد ریال صکوک اجاره به منظور توسعه ترمینال جدید فرودگاه کیش، آماده سازی شرکت هواپیمایی کیش برای عرضه سهام در بورس و افزایش سرمایه آن تا سقف 12 هزار میلیارد ریال، ثبت هلدینگ سرمایه‌گذاری و توسعه کیش و آماده‌سازی آن برای عرضه سهام در بورس و یا فرابورس، طراحی 2 صندوق زمین و ساختمان به ارزش 6 هزار میلیارد ریال با هدف جذب نقدینگی سرگردان در جامعه از طریق بازار سرمایه و ایجاد ارزش افزوده” را از شیوه‌های نوین تامین مالی بازار سرمایه توسط سازمان منطقه آزاد کیش اعلام کرد.

معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش درباره پرداخت بدهی 2200 میلیارد ریالی به پیمانکاران در قالب تهاتر املاک، افزود: این املاک از محل بخشی از بدهی سرمایه‌گذاران به سازمان که توان پرداخت آن را نداشتند و پروژه‌ ها متوقف شده بود، دریافت و با طلب پیمانکاران از سازمان تسویه شده است. همچنین تسویه بخشی از بدهی‌ها به پیمانکاران از پروژه‌های زیربنایی در قالب LC داخلی انجام شده است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا