مجلس و ارگان هامجله خبری

داشتن مسکن برای جوانان آرزو شده است

به گزارش ساختمان آنلاین: حجت‌الاسلام روحانی‌نژاد در جلسه هیأت مدیره انجمن خیرین مسکن‌ساز استان کردستان اظهار کرد: مسئله مسکن نیاز اولیه همه انسان‌هاست و در فرهنگ ما ایرانی‌ها کسی که چهار دیواری داشته باشد می‌تواند آبرومندانه زندگی کند.

وی تصریح کرد: ساخت مسکن برای انسان‌های که فاقد مسکن هستند از اهمیت زیادی برخوردار است و جز ضرورت‌ها بوده و در اولویت بنیاد مسکن هم قرار گرفته است.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی افزود: به هر میزان از عمر با برکت انقلاب طی شده شرایط در این حوزه سخت‌تر می‌شود به ویژه در دولت یازدهم و دوازدهم متاسفانه در حوزه مسکن اقدام خوبی صورت نگرفت به گونه‌ای که رئیس جمهور هم در این زمینه از مردم عذرخواهی کرد.

حجت‌الاسلام روحانی‌نژاد خاطرنشان کرد: این بی‌توجهی‌ها موجب شد که قیمت‌ها به یکباره بالا کشید به گونه‌ای که داشتن مسکن برای جوانان به یک آرزو تبدیل شده است.

وی افزود: امیدواریم دولت آینده با توجه به شعارهایی که داده‌اند بتوانند با برنامه‌ریزی دقیق، علمی و هدفمند بخشی از آلامی که امروز ملت ما درگیر آن هستند را بکاهند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اذعان کرد: ما هیچ موقع در این مسائل مهم نمی‌توانیم نق مردم را نادیده بگیریم چون نقش آنها در تمام حوزه‌ها بی‌بدیل بوده است.

حجت‌الاسلام روحانی‌نژاد با بیان اینکه مردم ایران نوع‌دوست هستند و همواره دوست دارند خدمتی ارائه کنند، گفت: خیلی زمان از تشکیل خیرین مسکن ساز نمی‌گذرد این مهم در سال 83 کلید خورد و در سراسر کشور شکل گرفت.

وی افزود: این قبیل سازمان‌های مردم‌نهاد خاص کشور ما نیست در جاهای مختلف دنیا مشابه این کار انجام گرفته است و مردمانی برای انجام بخشی از مسئولیت‌های اجتماعی پیش‌قدم می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: پیشینه انجمن خیرین مسکن‌ساز استان بسیار ارزشمند است کارهای خوبی شروع کردند و به نتیجه رساندند و مردم از اقدامات آنها بهره‌مند شده‌اند.

حجت‌الاسلام روحانی‌نژاد گفت: جامعه روحانیون می‌توانند نقش مهمی در ترغیب و تشویق به مشارکت در احداث مسکن برای محرومین و نیازمندان ایفا کنند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه توصیه به خیر از تاکیدات دین اسلام و قرآن است، افزود: روحیه تعاون و تقوا باید در استان ترویج و نهادینه شود.

به گفته وی، جذب حامی برای نیازمندانی که امروز صاحب مسکن هستند و توان بازپرداخت تسهیلات را ندارند از ضروت‌هایی است که باید مد نظر قرار گیرد.

وی اذعان کرد: باید به مردم این موضوع تفهیم شود که اگر خانه‌های خود را مقاوم‌سازی نکنند در بلاهای طبیعی به شدت آسیب می‌بینند.

وی با بیان اینکه دولت آینده دولت مردمی و قدرتمندی است، گفت: یکی از اولویت‌های مورد توجه در دولت آینده حوزه مسکن است که قطعا بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سهم بزرگی را در این حوزه خواهند داشت.

وی گفت: کاری که نبوده شروع شده گام‌های خوبی برداشته شده و قطعا تداوم پیدا خواهد کرد امیدواریم این حرکت‌ها بتواند گره‌ای از مشکلات مردم در این حوزه را بگشاید.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا