صنایع ساختمانیمجله خبری

قیمت مصالح ساختمانی باید کاهش یابد

به گزارش ساختمان آنلاین:  علی‌اصغر خانی عضو کمیسیون عمران مجلس، افزایش قیمت مصالح ساختمانی را غیر منطقی و غیر قابل توجیه ارزیابی کرد و گفت: افزایش قیمت فولاد و سیمان در ماه‌های اخیر هیچ توجیه اقتصادی و علمی نداشته و باید کاهش پیدا کند.

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: وزیر صمت هنگام دریافت رای اعتماد از مجلس به نمایندگان برای کاهش ۲۰ الی ۳۰ درصدی قیمت محصولات قول داد اما متاسفانه نه تنها در این مدت روندکاهشی قیمت‌ها را شاهد نبودیم بلکه در بسیاری از حوزه‌ها افزایش قمیت داشتیم؛ وزیر باید به وعده‌های خود پایبند باشد و برای تحقق آن تلاش کند.

روند نزولی قیمت مسکن ادامه دار خواهد بود

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اقدامات و تلاش‌های مجلس برای کاهش قیمت مسکن و رونق بازار ملک، تصریح کرد: حرکت‌های مجلس یازدهم برای کنترل بازار مسکن بسیار درست بوده است، در حال حاضر هم شاهد روند نزولی قیمت‌ها با شیب کم در تهران و کلانشهر ها هستیم یقیناً تداوم خواهد داشت اما وزیر صمت هم باید برای ساماندهی و مدیریت بازار مصالح ساختمانی اقدام کرده تا این روند متوقف نشود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. حضرات نماینده وقتی بنیاد مسکن صدور مجوزش در بهترین حالت ۲ سال طول میکشه معلومه دیگه جوانای روستا هم دیگه رغبتی به زندگی ندارن شما اول جلوی بی عرضگی سیستم دولتی رو بگیر وقتی از دهیاری بگیر تا بنیاد مسکنت دنبال طول دادن صدور مجوز هستن دیگه حوصلع نخواهد ماند برای زندگی .میلگرد کیلویی ۲۴۰۰ بوده من دنبال مجوز بودم تا وقتی که میلگرد شد کیلویی ۱۵۰۰۰ هزار مجوز من رو دادن بقیه مصالح بماند..خدواند باعث و بانی این کم کاری رو لعنت کنه الان دیگه نمی تونم بسازم برا همین ازدواجمم به هم زدم دیگه تا آخرش رو خودتون بخوانید….
    .

  2. سلام

    آقا تو رو قسم میدم به هر کی که دوست دارین یا می پرستین قبل از این که قیمت هاتون پایین نیومده نگین روند نزولی داره چون اون روز قیمت های مصالح ساختمانی و غیره بالعکس بشدت بالا میره ،الان ما از مسکن محرومین وام گرفتیم که ۵۰ میلیون وام و ۲۵ میلیون برای ۶۰ متر مبلغی گرفتیم اونم با بیکاری تو این شرایط اما اون مبلغ تا دیوارچینی کفایت کرد الان چیکار کنیم نه قیمت های مصالح ساختمانی و نه آهن آلات میاد پایین روز به روز هم افزایش داره تو رو قسم میدم به نزدیک ترین شخص تون تو این دو سه روزه کاری کنین تا ما هم چیزی بخریم از زاغه نشینی خسته شدیم اونم تو این کشور با عظمت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا