مجله خبریصنایع ساختمانی

جلوگیری از افزایش نهاده‌های ساختمانی قیمت تمام شده مسکن را کاهش می‌دهد

دبیر انجمن انبوه سازان مسکن کشور گفت: جلوگیری از افزایش نهاده‌های ساختمانی زمینه را برای کاهش قیمت تمام شده ساخت مسکن فراهم می‌کند.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، دبیر انجمن انبوه سازان مسکن کشور گفت: جلوگیری از افزایش نهاده‌های ساختمانی زمینه را برای کاهش قیمت تمام شده ساخت مسکن به ویژه پروژه‌های نهضت ملی مسکن فراهم می کند.

فرشید پور حاجت، دبیر انجمن انبوه سازان مسکن کشور با بیان اینکه هزینه نهاده های ساختمانی برای اجرای پروژه‌های مسکونی افزایش یافته است، گفت: دولت باید برنامه جدی را برای کاهش قیمت نهاده های ساختمانی و جلوگیری از افزایش قیمت نهاده ها در دستور کار خود قرار دهد.

او افزود: دولت باید زمینه را برای ورود بخش خصوصی و انبوه سازان به پروژه‌های نهضت ملی مسکن فراهم کند چراکه بدون بخش خصوصی  امکان تکمیل این پروژه ها در بازه زمانی کوتاه مدت امکان پذیر نخواهد بود.

او گفت: دولت باید برنامه ریزی لازم برای بهبود وضعیت مصالح ساختمانی فراهم کند چراکه با این روند امکان تغییر قیمتی در مصالح ساختمانی وجود ندارد.

 

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا