راه و شهرسازیمجله خبری

احداث 25 هزار مسکن برای کارکنان ارتش

به گزارش ساختمان آنلاین:  امیرسرتیپ کیومرث حیدری در حاشیه افتتاح منازل مسکونی کارکنان ارتش جمهوری اسلامی لرستان در جمع خبرنگاران با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر خانه‌دار شدن کارکنان نیروی زمینی ارتش اظهار داشت: احداث خانه شخصی برای کارکنان نیروی زمینی محوری یکی از دستورات مقام معظم رهبری به عنوان فرمانده کل قوا است و ما متعهد و مکلف به اجرای دستورات ایشان هستیم.

وی افزود: در راستای اجرای دستورات مقام معظم رهبری در سطح کشور ساخت مسکن برای ۲۵ هزار و ۱۳ نفر از کارکنان ارتش که فاقد تسهیلات مسکن هستند تحت عنوان طرح کوثر در دستور کار قرار گرفته است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: در راستای اجرای طرح کوثر تا پایان امسال ۲۵ هزارو ۱۳ واحدمسکونی برای کارکنان ارتش جمهوری اسلامی کلنگ‌زنی می‌شود که خوشبختانه کار ساخت و ساز این واحدها در چهار استان زاهدان، اهواز، ارومیه و همدان در مقایسه با سایر استان‌ها پیشرفت بهتری داشته است.

وی بیان کرد: از ۲۵ هزار و ۱۳ واحد مسکونی برای کارکنان ارتش که فاقد تسهیلات مسکن هستند حدود ۶۰۰ واحد سهم استان لرستان است و به پروژه ۱۲۰۰ واحدی که امروز واحد شماره ۶۰۴ افتتاح شد اضافه می‌شوند.

حیدری گفت: تاکنون ۶۰۴ واحد از پروژه ۱۲۰۰ واحدی خرم آباد به بهره برداری رسیده است البته بنا بود تا پایان سال به طور کامل به بهره برداری برسد اما به دلیل مشکلات مالی امیدواریم بخش اعظمی از آنها تا پایان سال به بهره برداری برسند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا