صنایع ساختمانیمجله خبری

فروش سیمان‌های فاسد در هرمزگان

 به گزارش ساختمان آنلاین:  سردار غلامرضا جعفری در تشریح این خبر گفت: در راستای برخورد با اخلال گران نظام اقتصادی کشور و در پی اعلام کارشناسان سازمان صمت مبنی بر فروش و عرضه سیمان تاریخ گذشته در سطح شهرستان بندرعباس، پیگیری موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان اداره مبارزه با جرائم اقتصادی استان پس از هماهنگی قضائی در قالب اکیپ گشت مشترک و در معیت کارشناسان تعزیرات حکومتی و اداره صمت از انبار دپوی سیمان واقع در گمرک شهید رجایی بازدید کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با بررسی های انجام شده مشخص شد مقدار ۳ هزار و ۶۹۹ تن سیمان پرتلند در خرداد ماه سال جاری به کشور قطر صادر و با توجه به انقضاء تاریخ آن‌ها(سال ۲۰۱۸)، سیمان ها به کشور عودت می شود و مسئولین کارخانه با سوءنیت و در جهت کسب منفعت اقدام به فروش غیرقانونی سیمان‌ها به شرکت‌های بتن سازی شهرستان کرده اند.

سردار جعفری با اشاره به اینکه نماینده کارخانه احضار و پس از انجام تحقیقات پرونده تکمیلا به همراه متهم جهت کسب تکلیف قضائی به تعزیرات حکومتی ارسال شد، خاطرنشان کرد: ارزش کالای کشف شده برابر اعلام کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا