راه و شهرسازیمجله خبری

صدور 1500 سند مالکیت روستایی

 به گزارش ساختمان آنلاین:  رسول شهبازی از صدور سند ۶۷ هزار و ۵۵ واحد مسکونی در مناطق روستایی این استان خبر داد و اظهار داشت: برای سنددار شدن املاک روستایی و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت استان هیچ محدودیتی وجود ندارد.

وی، از صدور سند مالکیت برای ۹ هزار و ۸۷ واحد مسکونی شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر این استان خبر داد و تصریح کرد: فرایند انجام صدور سند کمتر از سه ماه به سرانجام می‌رسد.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری، تثبیت مالکیت و شفاف سازی حد و حدود املاک، کاهش سوء استفاده و معارض ملکی و سهولت در انجام زیرساختها و اجرای صحیح طرح هادی روستایی را از اهداف اصلی سند دار کردن املاک روستایی عنوان کرد.

شهبازی با اشاره عملیات اجرایی ۹۸ طرح هادی روستایی در سال جاری با اعتباری افزون بر ۲۲۵ میلیارد ریال در سطح استان، گفت: مجموع اعتبار تخصیص یافته برای طرح تهیه بازنگری و طرح هادی مناطق روستایی این استان ۲۹۰ میلیارد ریال است.

به گفته وی، امسال ۷۵ طرح هادی روستایی با اعتباری افزون بر ۳۵ میلیارد و ۵۹۰ میلیون ریال به عنوان پروژه‌های تهیه و بازنگری به سازمان برنامه و بودجه استان ارسال شد که در مرحله مبادله موافقت‌نامه است.

چهارمحال و بختیاری با ۹۷۹ هزار نفر جمعیت ۱۰ شهرستان و بیش از ۸۰۰ روستا و آبادی دارد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا