مجلس و ارگان هامجله خبری

مسکن مهر مسجدسلیمان همچنان بلاتکلیف!

به گزارش ساختمان آنلاین: مسکن مهر مینا مسجدسلیمان پس از گذشت قریب به ۱۰ سال همچنان بلاتکلیف مانده و متقاضیان با وجود آنکه مبلغی هم پرداخت کرده‌اند، بی مسکن مانده‌اند.

امیرحسین پناهی معاون مسکن و ساختمان اداره راه و شهرسازی استان خوزستان در این باره در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حدود ۱۰ سال پیش زمینی توسط سازمان راه و شهرسازی به شرکتی جهت ساخت مسکن سپرده شد و مقرر گردید بخشی از وجه را به صورت اقساط به سازمان پرداخت کند.

وی افزود: شرکت مذکور به طور متوسط با اخذ ۶ میلیون تومان از متقاضیان مسکن مهر عضو گیری نمود و اقدام به دریافت وام از بانک کرد.

معاون مسکن و ساختمان اداره راه و شهرسازی استان گفت: اکنون پس از گذشت ۱۰ سال از ماجرا این شرکت علاوه بر عدم پرداخت بدهی خود به سازمان راه و شهرسازی و بانک، مسکنی هم برای متقاضیان نساخته است.

وی ادامه داد: با کلاهبرداری این شرکت سازمان راه و شهرسازی، بانک و مردم نسبت به ماجرای پیش آمده معترض و شکایت خود را به صورت قانونی مطرح نمودند.

امیرحسین پناهی تصریح کرد: در حال حاضر نیز این شرکت باید در کشور پیدا شود و با مصادره اموالش بدهی طلبکاران پرداخت گردد.

وی بیان کرد: این موضوع، مشکل مسکن مهر مینا مسجدسلیمان در شورای تامین استان مطرح شد و مقرر گردید بصورت ویژه کار از طریق محاکم قضایی پیگیری شود.

پناهی اذعان کرد: متقاضیانی که همچنان فاقد مسکن و مطابق قانون سامان‌دهی واجد شرایط هستند این امکان توسط سازمان راه و شهرسازی برایشان مهیا شده که در قالب گروه‌های سه یا چهار نفره زمینی برایشان در نظر گرفته شود و اقدام به ساخت و ساز مسکن نمایند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا