راه و شهرسازیمجلس و ارگان هامجله خبری

بررسی جزئیات طرح مسکن ملی در قزوین

به گزارش ساختمان آنلاین:   علی فرخزاد با اشاره به اجرای طرح مسکن ملی در استان قزوین اظهار کرد: وضعیت استان قزوین نسبت به سایر استان‌ها در طرح اقدام مسکن ملی بهتر است.

وی تاکید کرد: تاکنون حدود سه هزار واحد پروژه اقدام ملی مسکن در مرحله اقدامات عملی قرار گرفته است و نزدیک به ۲ هزار واحد نیز برای شروع کار برنامه‌ریزی شده‌است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین افزود: با توجه به ثبت نام جهش اقدام ملی مسکن ثبت نام بار دیگر در سطح کشور آغاز شده است و همگام با اقدام ملی ارزیابی نیز صورت می‌گیرد تا بتوانیم در کنار جهش ملی جهش تولید مسکن را نیز انجام دهیم.

فرخزاد با اشاره به اینکه هنوز اطلاعات دقیقی از آمار ثبت‌نام‌ها وجود ندارد ابراز کرد: تفاوت جهش تولید مسکن با اقدام ملی در تسهیلات بانکی، بیمه و مالیات است که به نظر می‌رسد که ما بتوانیم موضوع اقدام ملی را همزمان با تولید مسکن اجرایی کنیم.

وی با بیان اینکه عملیات اجرای اقدام ملی مسکن کلید خورده است عنوان کرد: در اقدام ملی تسهیلات به حساب افراد واریز شده است و پروژه با تسهیلات در حال اجرا است.

فرخزاد تاکید کرد: بحث تأمین زمین در اقدام ملی یکی از مسائلی است که استان با آن موجه است و از سوی دیگر تمرکز اقدام ملی یا جهش تولید مسکن ما در منطقه مهرگان در فاز دوم با پروژه ۲۵۰ هکتاری به جهت توسعه اتفاق می‌افتد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا