مجلس و ارگان هامجله خبری

سرانه ساخت و ساز در ارومیه

به گزارش ساختمان آنلاین:   محمد حضرت پور با اشاره به مقوله ساخت و سازهای غیر مجاز در سطح شهر، بیان کرد: نظام مند کردن ساخت و ساز ها در کمیسیون ماده ۵ و طرح جامع و تفصیلی هر شهر تحقق می یابد و در این راستا طرح تفصیلی ارومیه در سال ۹۱ مطالعه و در ۹۹ ابلاغ شد.

حضرت پور تصریح کرد: در وضعیت کنونی، مدیریت شهرداری پشت درهای های بسته کمیسون ماده ۵ منتظر می ماند که بخشی از مشکلات شهروندان را بدلیل ضعف های طرح تفصیلی رفع کند شود اما تاکنون موفق نشده است.

شهردار ارومیه با بیان اینکه طبق آمار طی هشت ماهه سال جاری، ۱۹۴۲ پروانه در سطح شهر ارومیه صادر شده اظهار کرد: طی این مدت ۳۶۶۷ تخلف ساختمانی به وقوع پیوسته است که بر اساس این آمار، تخلف ساختمانی دوبرابر پروانه صادره است و این نشان از فرافکنی دولت بر علیه شهرداری است.

وی با اشاره به کمک دولت به شهرداری ارومیه در سال ۹۸ و ۹۹، اظهار کرد: کل کمک های دولت درسال ۹۸ و ۹۹ به شهرداری ارومیه یک بیستم بودجه شهرداری نبود.

یه نقل از روابط عمومی شهرداری، حضرت پور از نمایندگان خواست در مسیر رفع مشکلات شهرداری یاریگر باشند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا