بورس و بازارمجلس و ارگان هامجله خبری

روش اصلاح شهرمورد نظر متقاضیان مسکن ملی

به گزارش ساختمان آنلاین:  «محمود محمودزاده» روز جمعه درباره فرصتی که قرار است برای اصلاحیه در ثبت نام مسکن ملی داده شود، گفت: وزارت راه و شهرسازی این فرصت را در اختیار متقاضاین مسکن ملی خواهد گذاشت و متقاضیانی که در انتخاب شهر مورد تقاضا اشتباه کرده‌اند پس از ارسال پیامک، می توانند نسبت به اصلاح شهر اقدام کنند.

وی توضیح داد: در این مرحله که از طریق ارسال پیامک زمان آن به متقاضیان مشمول اعلام خواهد شد متقاضیانی که به دلیل انتخاب اشتباه شهر محل تقاضا، انصراف داده یا رد درخواست شده‌اند می‌توانند در زمان اعلامی در پیامک، با مراجعه به سامانه طرح اقدام ملی مسکن به آدرس  https://tem.mrud.ir نسبت به تغییر شهر محل تقاضای خود (بر اساس شرایط اعلامی از سوی این وزارت در اطلاعیه‌های بعدی) اقدام کنند.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: روز گذشته مرحله سوم از ثبت نام مسکن ملی پایان یافت و این مرحله از اصلاحیه که به زودی زمان دقیق آن اعلام می شود برای افرادی است که در مراحل قبلی ثبت نام، در انتخاب شهر محل تقاضا اشتباه کرده‌اند.

ثبت نام مرحله سوم مسکن ملی در تعدادی از شهرهای واقع در ۲۲ استان کشور (ایلام، بوشهر، تهران، خراسان شمالی، سیستان و بلوچستان، کرمان، کهگیلویه و بویر احمد، لرستان، گیلان، قزوین، آذربایجان غربی، مازندران، مرکزی، سمنان، خوزستان، فارس، همدان، خراسان رضوی، اردبیل، اصفهان، خراسان جنوبی و هرمزگان) ساعت ۲۴ روز پنجشنبه پایان یافت و از امروز پالایش متقاضیان آغاز می‌شود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا