مجلس و ارگان هامجله خبری

تکلیف وام مسکن فردا مشخص می‌شود

به گزارش ساختمان آنلاین: محمود محمودزاده از امکان افزایش سقف تسهیلات مسکن خبر داد و اظهار کرد: فردا 17 دی‌ماه در جلسه‌ای با مسئولان بانک مرکزی در خصوص افزایش سقف تسهیلات خرید و ساخت مسکن و همچنین میزان این افزایش تصمیم‌گیری خواهد شد.

وی تاکید کرد: با توجه به پیشنهادهای متعددی که مطرح شده و با توجه به ضریب پوشش تسهیلات برای رقم کل ساخت، جلسات کارشناسی و بین دستگاهی متعددی برگزار شد که برای افزایش آن رقم، فردا در جلسات بانک مرکزی در این خصوص تصمیم‌گیری خواهد شد. این افزایش با توجه به بررسی‌های انجام شده و منابعی خواهد بود که بانک مرکزی می‌تواند به این امر تخصیص دهد.

چهارشنبه گذشته محمد حسن عملداری معاون امور اعتباری بانک مسکن از احتمال سقف وام ساخت مسکن برای سال 1400 خبر داده بود.

اکنون رقم وام مسکن از حساب پس انداز مسکن صندوق یکم برای زوجین در تهران 160 میلیون تومان و برای انفرادی 80 میلیون تومان است. وام ساخت و خرید مسکن از حساب اوراق ممتاز برای زوجین در تهران 200 میلیون تومان و برای انفرادی 100 میلیون تومان است. تسهیلات ساخت مسکن در تهران بدون سپرده 250 میلیون تومان است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا