راه و شهرسازیمجله خبری

بهره‌برداری از 4500 مسکن در سیستان و بلوچستان

به گزارش ساختمان آنلاین:   حسین مدرس خیابانی در جلسه شورای مسکن استان اظهار کرد: برای ۱۸ هزار و ۲۱۸ واحد مسکونی زیر نظر ادارات کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن استان پروانه ساختمانی اخذ شده است که تاکنون ۱۶ هزار و ۶۴۵ واحد آن به مرحله فونداسیون رسیده است.

وی از کسب رتبه نخست سیستان و بلوچستان در طرح نهضت ملی مسکن در کشور خبر داد و افزود: اجرای این طرح در این استان بیشتر از سایر نقاط دارای اهمیت است.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان نیز این در جلسه گفت: در مجموع زمین برای ساخت ۱۶۶ هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در استان در برنامه چهار ساله تامین گردیده که این تعداد فراتر از برنامه پیش بینی شده است.

ابوالفضل مهدیار اظهار داشت: تاکنون ۱۹۸ هزار و ۸۸۴ نفر از شهروندان استان در طرح نهضت ملی مسکن اقدام به نام نویسی کردند که ۸۲ هزار و ۱۲۵ نفر واجد شرایط شناخته شدند.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان افزود: همچنین بر اساس آخرین آمار تاکنون ۳۴ هزار و ۴۷۸ متقاضی در استان تایید نهایی شدند.

این مسؤول تصریح کرد: ۱۸ هزار و ۵۰۳ متقاضی نیز در استان تاکنون اقدام به واریز وجه در طرح نهضت ملی مسکن کرده اند و همچنین تاکنون زمینه اتصال ۱۵ هزار و ۶۷۹ متقاضی به پروژه ها فراهم شده است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا