صنایع ساختمانیمجله خبری

تولید سازه‌های فلزی مورد نیاز صنایع در ایران

به گزارش ساختمان آنلاین: سید حسن عطایی کچویی مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان تولید انواع پروفیل ، مفتول و لوله‌های کاربردی در صنایع را از محصولات این شرکت نام برد و گفت: روند کاری شرکت به این گونه است که ابتدا ورق‌های ST۳۷ به عنوان مواد اولیه وارد خط تولید و در عرض دلخواه برش داده می‌شود سپس وارد غلطک‌هایی شده و فرم می‌گیرند.

وی مرحله بعد را بالا آوردن لبه‌ها ورق‌ها به شیوه جوش القایی و فرکانس‌های سطح بالا، و متصل می‌شدن لبه‌ها به یکدیگر و تبدیل شدن آنها به شکل لوله دانست و ادامه داد: مرحله بعدی سایز کردن و برش محصول فولادی در اندازه‌های استاندارد است. این محصولات معمولا در طول ۶ یا ۱۲ متر برش داده می‌شوند. در مرحله انتهایی آزمون‌هایی تحت عنوان تست‌های مخرب و غیرمخرب روی لوله‌های تولید شده صورت می‌گیرد.

عطایی یادآور شد: تولید لوله‌های فولادی از مهم‌ترین زمینه‌های فعالیت این شرکت است. لوله‌های این شرکت معمولا از ۲ تا ۴ میلی‌متر در طول‌های ۶ تا ۱۲ متر به مرحله تولید می‌رسند.

وی خاطرنشان کرد: تولید انواع لوله و پروفیل، لوله‌های مخصوص گازرسانی، لوله‌های صنعتی، پروفیل‌های زهوار از شماره ۸۷ الی ۹۴ درسه گرید B ، A و C با سایزبندی‌های ۸ تا ۲ میلی‌متر، پروفیل‌های ساختمانی مخصوص در و پنجره، لوله‌های گاز خانگی و شهری، قوطی‌های صنعتی مربعی شکل، قوطی‌های صنعتی مستطیلی از سایز ۱ الی ۴ و پروفیل‌های ساختمانی چهارچوبی از جمله دیگر محصولات ما به شمار می‌رود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا