مجلس و ارگان هامجله خبری

اخذ مالیات واحدهای مسکونی مهر خالی به‌زودی

به گزارش ساختمان آنلاین:  دیزجی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران روز سه‌شنبه هفتم بهمن‌ماه با مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس و دادستان شهرستان پردیس دیدار و گفت‌وگو کرد.

دیزجی در این دیدار با بیان نکات و جزییات لازم‌الاجرا در اساسنامه منازل مسکونی، گفت: به‌زودی و پس از ابلاغ این اساسنامه به تمامی بلوک‌های مسکونی مهر و تعیین هیئت‌مدیره‌ها و مدیر بلوک‌های پروژه‌ها، بسیاری از مشکلات شهروندی در پروژه‌های مسکن مهر پیشگیری می‌شود.

وی همچنین دریافت مالیات از خانه‌های خالی شهرهای بالای ۱۰۰هزار نفر جمعیت را طبق قانون دانست و اعلام کرد با پیگیری‌هایی که صورت خواهد گرفت، به زودی مالیات از خانه‌های خالی مسکن مهر اخذ می‌شود.

دادستان پردیس هم در جریان این نشست، شرکت عمران پردیس را مکلف کرد، ظرف ١۵ روز آتی اساسنامه بلوک‌ها در جهت کاهش اختلافات بین مالکین، فرهنگسازی و پیشگیری از وقوع جرم  ابلاغ کند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا