راه و شهرسازیمجلس و ارگان هامجله خبری

افشای پشت‌پرده حواشی ۲ پروژه مسکن مهر البرز

به گزارش ساختمان آنلاین:  محمدرضا صفایی فر با اشاره به حواشی به‌وجود آمده برای دو پروژه مسکن مهر استان البرز، اظهار کرد: در شهرک ماهدشت و شهرک ابریشم به ترتیب 10 هزار و 446 واحد و 8180 واحد مسکن مهر ساخته شده که کار اجرایی این پروژه‌ها به اتمام رسیده است.

وی با بیان این‌که ادعای واگذاری برخی از واحدهای این پروژه‌ها کذب محض است،‌یادآور شد: در مقطعی به تعدادی از متقاضیان که در واقع متقاضی غیرموثر بودند اعلام کردیم برای تعیین تکلیف واحد خود مراجعه کنند. در این راستا نیز با ارسال پیامک،‌ اظهارنامه و … به آنها اطلاع‌رسانی کردیم.

وی ادامه داد: برخی از متقاضیان می‌گویند اظهارنامه به دست ما نرسیده است؛‌اینها چندین بار تغییر آدرس داشته‌اند اما هیچکدام را به اداره راه و شهرسازی البرز اعلام نکرده‌ند. ما باید از کجا می‌دانستیم که آدرس فلان متقاضی تغییر کرده است.

وی با بیان این‌که متاسفانه ارتباط برخی متقاضیان مسکن مهر با اداره کل قطع شده است،  تصریح کرد: یک زمانی سایت مساکن مهر ماهدشت و شهرک ابریشم بیایانی بود و عده‌ای از متقاضیان با توجه به همین مسئله می‌گفتندکه ما واحد را نمی‌خواهیم پول ما را بدهید.

معاون مسکن وساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان البرز با اشاره به این‌که قیمت امروز این واحدها 300 تا 350 میلیون تومان است،‌ افزود: به دلیل نیمه‌کاره بودن برخی واحدها در سال‌های قبل و برای تعیین تکلیف آنها تصمیم مدیریتی اتخاذ شد تا با توجه به عدم همکاری مردم این واحدها در اختیار سازنده قرار بگیرد.

صفایی‌فر با اشاره به این‌که منابع مالی مسکن مهر از دو محل آورده مردم و تسهیلات بانکی تامین می‌شود،‌ گفت: در مقطعی تعدادی از واحدها به سازندگان (از جمله گچ‌کار،‌لوله‌کش و… ) واگذار شد.

وی در ادامه با اشاره به این‌که عامل حواشی اخیر در رابطه با مسکن مهر ماهدشت و شهرک ابریشم یکی از کارمندان اخراجی شرکت آلانه گستر است،‌ اظهار کرد:  این فرد قبل از اخراج در جایگاه واگذاری واحدهای مسکن مهر بوده و به دلیل یک سری مسائل با شرکت سازنده به اختلاف خوردند. در نهایت نیز به دلیل رفتار غیراصولی این شخص اخراج شده اما پس از آن وی از اطلاعاتی که در اختیار داشته سوءاستفاده کرده است.

وی بیان کرد: این فرد با ایجاد کانال در شبکه‌های اجتماعی اقدام به تشویش اذهان عمومی می‌کرد که خوشبختانه با ورود دستگاه‌های نظارتی و امنیتی جلوی فعالیت مخرب این شخص گرفته شده است.

معاون مسکن وساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان البرز یادآور شد: در این راستا نیز جلسات متعددی با اداره اطلاعات برگزار کرده‌ایم. متاسفانه این شخص از نا آگاهی مردم سوءاستفاده کرده است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا