راه و شهرسازیمجله خبری

قیمت ۲۳ میلیونی مسکن در خوزستان دروغ است

به گزارش ساختمان آنلاین: فرشید پورحاجت در واکنش به اعلام متوسط قیمت مسکن 23 میلیون تومانی برای خوزستان (اهواز) اظهار کرد: اساسا آماری که معاون وزیر راه و شهرسازی درباره متوسط قیمت مسکن در خوزستان (اهواز) اعلام کرده با واقعیت های بازار مسکن این شهر همخوانی ندارد.

وی افزود: متوسط قیمت مسکن اهواز حدود 10 میلیون تومان است، از تمام کارشناسان بازار مسکن هم اگر سوال بپرسید همین را می گویند.

وی تصریح کرد: حدود 28 سال است که در شهر اهواز مشغول به ساخت و ساز مسکن هستم، ما نمی دانیم این آمارها از کجا می آید.

دبیر کانون سراسری انبوه سازان تاکید کرد: بدتر این است که سخنان نادرست و ناثواب درباره دلایل این متوسط‌قیمت مسکن -23 میلیون تومان- را به رسانه ها اعلام کنیم. معنی ندارد بگوییم خارجی ها دلیل افزایش قیمت مسکن خوزستان هستند. مگر قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران این اجازه را به اشخاص خارجی می دهد که در ایران مسکن خریداری کنند. قانون اساسی به صراحت تاکید کرده کسی حق فروش یک متر زمین ومسکن را به اجنبی ندارد.

محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی دیروز در نشست خبری با تشریح وضعیت‌بازار مسکن کشور، متوسط قیمت مسکن خوزستان را حدود 23 میلیون و 500 هزار تومان اعلام کرد. وی دلیل این افزایش قیمت را هجوم خارجی ها از ملیت های مختلف برای خرید مسکن در این استان اعلام کرد.

معاون وزیر راه  و شهرسازی البته به این پرسش که با وجود منع فروش اموال غیرمنقول به خارجی ها، چگونه خارجی ها توانسته اند در خوزستان -اهواز- وارد بازار مسکن شده و خرید انجام دهند، پاسخ نداد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا