تازه هامجله خبری

تولید اسپری نانویی آب‌گریزکننده چوب و سیمان

به گزارش ساختمان آنلاین: جواد مصیبی مدیرعامل این شرکت نانویی در خصوص این محصول گفت: این شرکت در حوزه فناوری‌ نانو فعال است و بطور تخصصی در زمینه ضدآب‌سازی ساختمان و مصالح ساختمانی با بهره گیری از جدیدترین فناوری روز دنیا و با تکیه بر کادری مجرب و نیروهای متخصص اقدام به ضدآب سازی ‌نما، استخر، سونا، جکوزی، سرویس‌های بهداشتی، مخازن بتنی، دیوارهای حائل کرده است.

وی بیان کرد: این شرکت تاکنون آب‌بندها و عایق‌های رطوبتی مختلفی را تولید و به بازار عرضه کرده است. این مواد عایق که با استفاده از فناوری ‌نانو توسعه داده شده‌اند، قابل استفاده روی چوب و سیمان هستند.

مصیبی افزود: ایجاد لایه‌ای غیرقابل نفوذ در برابر آب، بی‌بو بودن، فقدان عوارض شیمیایی، اجرای سریع و آسان به وسیله غلتک و اسپری، مقاوم در برابر اشعه فرابنفش خورشید و دوستدار محیط زیست بودن از جمله ویژگی‌های این محصول است.

وی گفت: نانولند مصالح ساختمانی، فرش نانو با قابلیت عدم جذب آب و چای، ژل ضد اسید آنتی‌باکتریال از دیگر محصولات این شرکت فعال در حوزه فناوری ‌نانو است.

نانو تکنولوژی فهم و به‌کارگیری خواص جدیدی از مواد و سیستم‌هایی در این ابعاد است که اثرات فیزیکی جدیدی عمدتاً متأثر از غلبه خواص کوانتومی بر خواص کلاسیک از خود نشان می‌دهند. فناوری نانو موج چهارم انقلاب صنعتی، پدیده‌ای عظیم است که در تمامی گرایش‌های علمی راه یافته و از فناوری‌های نوینی است که با سرعت هرچه تمام تر در حال توسعه است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا