فن آوری های ساختمانیمجله خبری

مروری بر قیمت مسکن در ارمنستان

به گزارش ساختمان آنلاین: ارمنستان یکی دیگر از مقاصد خرید ملک برای ایرانیان است؛ یکی از دلایلی که خرید ملک در ارمنستان توسط ایرانیان بسیار رواج یافته است امکان دریافت اقامت این کشور از طریق خرید ملک در آن است. گفتنی است که خرید ملک در ارمنستان از سه طریق برای اتباع خارجی امکان پذیر است که عبارتند از اجازه اقامت خاص، اجازه اقامت دائم و اجازه اقامت موقت.

با این حال بسیاری از خریداران مسکن در این کشور به واسطه نوسان قیمت متضرر شده اند و کارشناسان نیز معتقدند ضرورت دارد مالیاتی ویژه برای خریداران مسکن رد خارج از یاران وضعت شود چرا که این اقدام به منزله خروج سرمایه از کشور است.

ایروان پایتخت و بزرگترین شهر ارمنستان است که قیمت خانه دراین شهر ارمنستان به نسبت سایر شهرهای آن بالاتر است؛ براساس آمارهای ارائه شده میانگین قیمت ملک در ایروان در حاشیه این شهر از متری ۵۵۰ یورو آغاز خواهد شد و تا متری هزار و ۲۰۰ یورو بالا خواهد رفت و در مرکز این شهر نیز میانگین قیمت ملک از متری ۹۴۲ یورو آغاز خواهد شد و تا متری ۲ هزار و ۲۰۰ یورو بالا خواهد رفت.

هزینه اجاره یک واحد آپارتمان یک خوابه در مرکز این شهر نیز ماهیانه از ۲۳۹ یورو آغاز خواهد شد و تا ۵۵۹ یورو بالا خواهد رفت و هزینه اجاره یک واحد آپارتمان یک خوابه در حاشیه های شهر ایروان نیز ماهیانه از ۱۱۱ یورو آغاز خواهد شد و تا ۲۳۹ یورو بالا خواهد رفت.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا