راه و شهرسازیمجله خبری

احداث چهار هزار واحد مسکونی در اسلامشهر

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از صدا و سیما،نیکزاد با حضور در جلسه بررسی مسائل و موضوعات مرتبط با مسکن شهری و روستایی شهرستان اسلامشهر با اعلام این خبر اظهار داشت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته هزار واحد مسکونی از این پروژه به خانواده های محروم و کم درآمد شهرستان اختصاص خواهد یافت.

وی تصریح کرد: با توجه به تصمیماتی که در این جلسه اتخاذ شد اقداماتی از سوی فرمانداری شهرستان، شورای اسلامی و شهرداری اسلامشهر و اداره ثبت اسناد و املاک تا پایان آبان ماه انجام خواهد شد تا با انجام برخی امور اداری و تعیین تکلیف اسناد اراضی، زمینه لازم جهت آغاز عملیات اجرایی احداث چهار هزار واحد مسکونی در ۲۲ قطعه زمین به مساحت تقریبی ۲۲۰ هزار متر مربع فراهم شود.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: تعیین حریم روستاها و تکمیل بازنگری طرح های هادی روستایی شهرستان اسلامشهر با جدیت بیشتری از سوی مدیرکل بنیاد مسکن استان تهران پیگیری خواهد شد.

وی ادامه داد: تاکید شده تا در بازنگری طرح هادی روستایی مشکلات روستاها که از سوی بخشداران عنوان می شود از جمله تامین زمین برای جوانان روستا حل شود تا جوانان با تامین زمین و دریافت تسهیلات مسکن روستایی، صاحب مسکن در روستای خود شوند.

نیکزاد به تخصیص اعتبارات عمران روستایی به برخی روستاهای شهرستان اسلامشهر اشاره کرد و گفت: اعتبارات مناسبی برای اجرای طرح های عمرانی در روستاهای شاتره، چیچکلو و گلدسته تخصیص یافته، همچنین سهمیه قیر رایگان نیز برای این شهرستان پیش بینی شده است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا