مجلس و ارگان هامجله خبری

۴۸ هزار هکتار زمین ساخت مسکن نیروهای مسلح تعیین تکلیف شد

به گزارش ساختمان آنلاین و به نقل از سازمان ملی زمین و مسکن، احمد اصغری مهرآبادی با اشاره به اجرای تفاهمنامه سه جانبه وزارت راه و شهرسازی، وزارت دفاع و پشتیبانی و ستاد کل نیروهای مسلح در ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها گفت: از ۱۰ استان برتر در اجرای مفاد این تفاهمنامه تقدیر شده است.

وی افزود: مقدمات امضای این تفاهمنامه از سال ۹۷ آغاز شد و بر اساس این تفاهمنامه ۴۸ هزار هکتار از اراضی در اختیار ارگان‌های مختلف مرتبط با ستاد کل نیروهای مسلح تعیین تکلیف شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی اجرای این تفاهمنامه را یکی از مواردی خواند که در ارزیابی عملکرد سال ۹۹ ادارات کل راه و شهرسازی مؤثر بوده است.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن تأمین زمین برای اجرای طرح‌های تولید مسکن را مهمترین اولویت این سازمان در تحقق وظایفش خواند و اظهار داشت: تدوین تفاهمنامه های مشترک بین نهادهای حاکمیتی یکی از راهکارهای مؤثر برای تأمین زمین است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا