مجلس و ارگان هامجله خبری

ساخت هزار مسکن برای نیازمندان اردبیلی

به گزارش ساختمان آنلاین:  حسین دشتی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: براساس تفاهم‌نامه‌های منعقد شده با بنیاد مسکن، بنیاد مستضعفان، سپاه حضرت عباس(ع) و صندوق توسعه ملی، بیش از یک هزار واحد مسکونی برای مددجویان تحت حمایت ساخته خواهد شد.

وی با اعلام اینکه ۸۸۰ واحد مسکونی از سال گذشته در حال ساخت است، افزود: امیدواریم به زودی شاهد بهره‌برداری از این منازل باشیم تا خانوار تحت حمایت در منازل جدید خود ساکن شوند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل بیان داشت: اولویت ساخت منزل برای خانوار‌های نیازمند پرجمعیت ساکن در مناطق محروم است که مددجویانی که در مناطق محروم با ضریب محرومیت ۶، ۷ و ۸ سکونت دارند، شناسایی شده و تلاش داریم مشکل مسکن آن‌ها را با یاری خیران و دستگاه‌های اجرایی رفع کنیم.

وی با بیان اینکه ۳۰ واحد مسکونی نیز با یاری خیران در حال ساخت و بهره‌برداری است، گفت: نیکوکاران بیش از دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به ساخت مسکن برای اقشار آسیب‌پذیر که فاقد منزل مناسب هستند، کمک کرده‌اند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا