مجلس و ارگان هامجله خبری

آغاز ساخت مسکن ملی در مشگین‌شهر

به گزارش ساختمان آنلاین:   فرهاد سبحانی در جلسه ستاد مسکن شهرستان اردبیل اظهار کرد: ساخت سه هزار واحد مسکن محرومان در مناطق روستایی و سه هزار و ۶۰۰ واحد مسکن محرومان در مناطق شهری به انجام رسیده و یا در مرحله تکمیل است.

وی یکی از رویکردهای اصلی بنیاد مسکن را ساخت مسکن و تأمین سرپناه برای نیازمندان اعلام کرد و گفت: در کنار بنیاد مسکن، جامعه خیرین با ورود به این حوزه سعی می‌کنند تا با شناسایی خانواده‌های نیازمند مسکن آنها را نیز تأمین کنند.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل تصریح کرد: در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر تولید مسکن در قالب طرح اقدام ملی مسکن آغاز شده که با همکاری راه و شهرسازی و تأمین زمین رایگان ما در پارس‌آباد به تعداد ۱۲۰ واحد و خلخال ۱۴۰ واحد احداث این مجموعه‌ها را آغاز کردیم.

سبحانی افزود: در شهرستان‌های نیر، نمین و سرعین نیز با واگذاری زمین به صورت گروهی ساخت و سازها با همکاری خود متقاضیان آغاز شده و انتظار می‌رود روند اجرای این پروژه‌ها که اغلب در مرحله فنداسیون و سقف است، سرعت بیشتری بگیرد.

وی از ساخت طرح اقدام ملی مسکن در مشگین‌شهر به ظرفیت ۱۶۰ واحد خبر داد و خاطر نشان کرد: در شهر اردبیل نیز با همکاری راه و شهرسازی ساخت این واحدها آغاز شده که با سرعت مناسب در حال انجام است.

سبحانی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: با پرداخت مبالغ اولیه از سوی متقاضیان ساخت این واحدها سرعت بیشتری خواهد گرفت تا ما بتوانیم به موقع طرح اقدام ملی مسکن را تحویل متقاضیان دهیم.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل بیان کرد: بنیاد مسکن از ظرفیت‌های خود استفاده کرده و تلاشی جدی انجام می‌دهد تا واحدهای در حال احداث با کیفیت مناسب به مرحله سرانجام رسیده و با واگذاری این خانواده‌ها صاحب سرپناهی امن و ایمن شوند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا