بورس و بازارفن آوری های ساختمانیمجله خبری

پنت‌هاوس الهیه، گرانتر از خانه ایلان‌ ماسک!

به گزارش ساختمان آنلاین: ایلان ماسک کارآفرین و بنیانگذار تسلا، اسپیس‌ایکس، همین چند هفته پیش خانه‌اش را در لس‌آنجلس فروخت. ایشان ابتدا روی قیمت چهار میلیون و ۵۰۰ هزار دلار پافشاری کرد اما خریداری پیدا نشد و در نهایت با دریافت سه میلیون و ۹۰۰ هزار دلار کلید را در ماه اوت ۲۰۱۹ تحویل داد. ۱۵ میلیون دلار نه، کمتر از چهار میلیون دلار.

بن‌افلک بازیگر مشهور هالیوود هم چندی پیش عمارتی هشت هزار و ۸۰۰ متری را در زمینی به مساحت سه هکتار فروخت. خانه‌ای که استخر، زمین بسکتبال و یک سینمای خصوصی داشت. او این عمارت را به قیمت ۳۲ میلیون دلار فروخت.

بدون اشاره به قیمت فعلی دلار و قیمت هر متر مسکن در مناطق مختلف تهران فقط با یک حساب سرانگشتی می‌توان به این نتیجه رسید که صاحب یک خانه ۱۸۰ متری در مرکز پایتخت می‌تواند خانه‌ای بزرگ‌تر در شیکاگو یا دالاس آمریکا بخرد.

روزنو

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. کشوری با نقاب اسلامی وبا سیرت دلالی قاچاق مافیا و ……..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا