مجله خبریراه و شهرسازیصنایع ساختمانی

رشد پروانه‌های ساختمانی در ۱۲۷ شهر

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: نوسازی مسکن در تهران در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد ۲.۵ برابری داشته است.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان، محمد آیینی  گفت: به دنبال اجرای بسته تشویقی شهرسازانه که در اواخر سال گذشته صورت گرفت شاهد تحرک قابل توجه در نوسازی و بهسازی بافت‌های فرسوده بوده‌ایم؛ به گونه‌ای که تعداد واحدهای در دست نوسازی بافت‌های فرسوده کل کشور به ۱۴۶ هزار و ۷۰۰ واحد رسیده و در مجموع صدور پروانه ساختمانی در ۵ ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۱ درصد رشد داشته است.

به گفته  مدیرعامل شرکت عمران باز آفرینی شهری، در حال حاضر ساخت مسکن در بافت فرسوده به ۱۴۶ هزار و ۷۰۰ واحد رسیده که این تعداد شامل ۴۰ هزار و ۵۲۲ پروژه در ۳۷۳ شهر است.

آیینی روند صدور پروانه ساختمانی در مرداد امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته در ۱۲۷ شهر را افزایشی اعلام کرد و گفت: در مجموع صدور پروانه ساختمانی در ۵ ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۱ درصد رشد داشته است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا