مجله خبریراه و شهرسازی

واگذاری اراضی در قالب طرح جوانی جمعیت به ۷۲ هزار قطعه رسید

مشاور وزیر راه و شهرسازی گفت: تا به امروز ۷۲ هزار قطعه زمین در قالب طرح جوانی جمعیت اعطا شده است.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، مشاور وزیر راه و شهرسازی گفت: تا به امروز ۷۲ هزار قطعه زمین در قالب طرح جوانی جمعیت اعطا شده که امروز هم در سومین پویش به ۳ هزار و ۳۰۰ متقاضی اراضی اختصاص خواهد یافت.

ابوالفضل نوروزی مشاور وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در حوزه عملیات اجرایی در بخش مسکن وزارت راه و شهرسازی در دو بخش عرضه و  تقاضا و کنترل و ساماندهی بر بازار مسکن فعالیت‌های خود را انجام داده است گفت:  ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در مراحل مختلف ساخت هستند و وزارت راه و شهرسازی تمام سعی و تلاش خود را برای تحویل دادن هرچه سریعتر پروژه‌های مسکونی به متقاضیان قرار داده است.

نوروزی به برنامه‌های وزارت راه و شهرسازی در خصوص تولید و عرضه مسکن اشاره کرد و گفت: طبق قانون جوانی جمعیت و در راستای خانه دار کردن متقاضیان دارای سه فرزند در سه بازه زمانی وزارت راه و شهرسازی اقدام به اعطای زمین کرد.

او گفت: در طول یک سال گذشته ۷۲ هزار متقاضی در قالب طرح جوانی جمعیت موفق به دریافت اراضی شدند  و امروز هم سه هزار و ۳۰۰ خانواده در استان خوزستان موفق شدند زمین دریافت کنند که علاوه بر دریافت زمین تسهیلات ساخت ۵۵۰ میلیون تومانی به  این متقاضیان پرداخت می‌شود.

مشاور وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: دولت همچنین در کنار اعطای زمین در قالب طرح جوانی جمعیت به متقاضیانی که مستاجر هستند و از هیچ امکانات دولتی تا به امروز استفاده نکرده اند هم زمین اعطامی کند که تا به امروز به ۳۰۰ هزار متقاضی واجد شرایط زمین واگذار شده  که یک اقدام ویژه بود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا