مجله خبریراه و شهرسازی

نقشه راه ۰ تا ۱۰۰ نوسازی مسکن در تهران

بازسازی خانه در کلانشهری مانند تهران به برنامه ریزی و مهارت خاصی نیاز دارد. هرگونه اشتباه در بازسازی خانه می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تواند منجر به افزایش هزینه و در نهایت نارضایتی صاحب ملک شود.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از اخبار ساختمان، نوسازی مسکن در کلانشهری مانند تهران به برنامه ریزی و مهارت خاصی نیاز دارد. هرگونه اشتباه در بازسازی خانه می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تواند منجر به افزایش هزینه و در نهایت نارضایتی صاحب ملک شود. با توجه به گرانی مصالح ساختمانی و بالابودن دستمزد ساخت و ساز، اصلا عاقلانه نیست که بدون برنامه و هدف بخواهیم دست به بازسازی خانه بزنیم. بهتر است برای استارت بازسازی خانه در شهری مانند تهران ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌وسواس بیشتری به خرج دهیم و دنبال مقرون به صرفه ترین راهکارها باشیم.بررسی نقشه راه ۰ تا ۱۰۰ بازسازی خانه در تهران می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تواند تاثیر زیادی در مدیریت هزینه‌های ساخت و ساز و نتیجه بازسازی داشته باشد. این نقشه، اطلاعات زیادی در مورد بازسازی خانه به شما می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دهد که بر اساس آن می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌توانید با اطمینان خاطر برای بازسازی خانه در تهران اقدام و در نهایت سرمایه گذاری کنید.

بازسازی خانه در تهران

باتوجه به اختلاف‌های طبقاتی و سبک‌های زندگی در تهران، عجیب نیست که مدل ساختمان‌های مسکونی در این کلان شهر تا حدودی باهم فرق داشته باشند. از خانه‌های قدیمی و گلی جنوب تا آپارتمان‌های چند طبقه در مرکز، تا پنت هاوس و خانه‌های ویلایی شمال تهران، نشان دهنده اختلافات زیاد بین نوع ساختمان مسکونی در این کلان شهر است. بازسازی در شهر تهران به این آسانی هم که فکر می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنید نیست. با مشکلات خاص خودش همراه است که نادیده گرفتن هر یک از آنها می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تواند به ضرر مالک تمام شود.

شما در انتخاب تیم بازسازی، تعیین زمان مناسب و حتی میزان هزینه و نوع بازسازی خانه خود کاملا مختار هستید و می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌توانید با درایت در بازسازی خانه خود نقش موثری داشته باشید.

خانه را بازسازی کنیم یا نوسازی؟

باتوجه به مشکلاتی در زمینه بازسازی و حتی نوسازی خانه در تهران، احتمالا تصمیم گیری بین اینکه خانه را بازسازی کنیم یا نوسازی می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تواند ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌سخت باشد. شاید به عنوان صاحب ملک، با ارزیابی هزینه و سختی‌های بازسازی، به این نتیجه برسید که شاید نوسازی ساختمان شما به صرفه‌تر از بازسازی آن باشد!

چه بازسازی و چه نوسازی در شهر تهران با سختی هایی همراه است. برای تصمیم گیری بهتر است به وضعیت ساختمان و هزینه بازسازی خانه توجه کنید. اگر ساختمان به ترمیم جزئی نیاز دارد، بازسازی می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تواند گزینه مناسبی باشد. اما در شرایط نیاز به ترمیم کلی بهتر است به فکر نوسازی ساختمان باشید تا بازسازی.

فواید بازسازی منزل

هر دو مراحل ساخت و ساز (چه بازسازی در شهر تهران و چه نوسازی) می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌توانند مزایایی زیادی در حفظ دوام ساختمان داشته باشند. بازسازی منزل با مزیت‌های دیگری هم همراه است که عبارتند از:

  • بررسی آسیب احتمالی و رفع آنها
  • جلوگیری از خسارت مالی در زمان مشکلات احتمالی
  • افزایش استحکام ساختمان با استفاده از مصالح ساختمانی نوین
  • تغییر دکوراسیون داخلی ساختمان و افزایش جذابیت آن به طور دوره‌ای با بازسازی‌ جزئی و کم هزینه
  • بهبود کیفیت زندگی در ساختمان بازسازی شده تهران
  • هوشمند‌سازی ساختمان برای بروز نگه‌داشتن سیستم کنترل ساختمان

خانه‌های بازسازی شده در تهران نسبت به خانه‌های قدیمی ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌هم برای خرید و هم اجاره، طرفداران بیشتری دارند. بازسازی منزل در تهران می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تواند نشان دهنده احترام مالک به مستاجر و حتی خریدار باشد. برای همین توصیه می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شود که اگر دنبال سرمایه گذاری هستید حتما قبل از فروش و اجاره دادن، با بازسازی های جزئی دستی به ساختمان خود بکشید. مطمئن باشید از صرف هزینه برای سرمایه گذاری پشیمان نخواهید شد.

شروع بازسازی خانه در تهران (مراحل بازسازی)

باتوجه به اهمیت بازسازی خانه در تهران، شاید به این فکر کنید که بازسازی خانه در تهران را از کجا باید شروع کنیم؟ بازسازی در تهران چه مشکلات و قوانینی دارد؟ چگونه هزینه بازسازی منزل خود را قبل از استارت کار، محاسبه کنیم؟ چه راهکارهایی برای کاهش هزینه بازسازی منزل وجود دارد؟

پاسخ همه این سوالات، بستگی به خودتان دارد. بدون شک بازسازی خانه و به خصوص آپارتمان‌های بزرگ و خانه‌های قدیمی ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌و ویلایی در تهران نیازمند همکاری یک تیم ماهر است. اعتماد به تیم بازسازی در تهران، نیمی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از راه است که با انتخاب درست و اصولی خود می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌توانید نیم دیگر را راحت‌تر طی کنید.

برای همین می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌توانید با یک تحقیق بهترین تیم بازسازی را انتخاب کنید.

5 شرکت برتر بازسازی در تهران

گروه مهندسی گرین ایر

تیم بازسازی گرین ایر در تهران با برنامه ریزی دقیق سعی دارد بازسازی خانه شما را به بهترین نحو انجام دهد. این تیم با یک مشاوره رایگان، اطلاعات کاملی از مراحل بازسازی به صاحب ملک ارائه می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دهد و بعد از بازدید محل بازسازی، هزینه های بازسازی را محاسبه و پیش فاکتور صادر می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کند. سپس با عقد قرارداد، فرایند بازسازی خانه توسط تیم گرین ایر شروع می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شود. یکی از مهمترین امتیاز و شرایط این گروه، تعهد به پرداخت جریمه در صورت تاخیر در تحویل است به علاوه با کمک دوربین های مدار بسته به صورت لحظه به لحظه پروژه را رصد می‌کنند. بدون شک چنین تعهدی از یک تیم بازسازی در شهر تهران، نشان اعتماد شرکت به توانایی های تیم بازسازی است که تمام سعی خود را می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کند تا پروژه بازسازی منزل شما در زمان مشخص شده و با بهترین کیفیت به اتمام برسد.

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی رامسین

این شرکت، تجربه‌های زیادی در زمینه‌ طراحی و دیزاین داخلی و خارجی ساختمان‌ و همچنین چیدمان مبلمان دارد. شرکت رامسین، بیشتر در زمینه صنعت کابینت آشپزخانه و دکوراسیون فعالیت دارد. کلیه محصولات دکوراسیون از مواد اولیه مرغوب و باکیفیت ساخته می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شوند که توانایی رقابت با محصولات کشورهای خارجی را دارند.

هوگونیک

یکی دیگر از شرکت‌های فعال در زمینه بازسازی خانه، شرکت هوگونیک است. البته این شرکت بیشتر به عنوان یک فروشگاهی اینترنتی در زمینه فروش انواع لوازم بهداشتی ساختمان فعالیت می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کند. اعضاء این تیم می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌توانند اطلاعاتی را در زمینه دکوراسیون داخلی آشپزخانه، دیزاین سرویس بهداشتی و حمام به مشتریان ارائه دهند.

سلام ساختمان

یکی دیگر از شرکت‌های فعال در زمینه پروژه های ساختمانی، سلام ساختمان است. این شرکت به عنوان بزرگترین بازار آنلاین کابینت و دکوراسیون داخلی، بیشتر در زمینه کابینت و دکوراسیون داخلی ساختمان فعالیت دارد و یک مرجع برای معرفی استادکار و متخصص ساختمانی (برای اجرای کارهایی مثل کابینت، کمد و نجاری) در نظر گرفته می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شود. برای جلب اعتماد مشتریان، در این شرکت تضمین‌هایی مثل ضمانت قیمت منصفانه و ضمانت پیش پرداخت به آنها ارائه می‌شود.

گروه بازسازی خانه سروچین

سروچین، یکی دیگر از چند شرکت فعال در زمینه بازسازی خانه است. اعضاء تیم بازسازی در این شرکت فارغ التحصیلان رشته های عمران، معماری و طراحی داخلی هستند که علاوه بر بازسازی خانه در طراحی دکوراسیون داخلی منزل هم فعالیت دارند. این شرکت سعی دارد برای رضایت مندی مشتریان خود، بازسازی ساختمان را با حفظ کیفیت کلیه مراحل ساخت و ساز و با قیمتی مناسب، ارزان و متناسب با هزینه و بودجه درنظر گرفته آنها انجام دهد.

حال با شناخت 5 تیم بازسازی خانه می توانید برای انتخاب یک شرکت معتبر در زمینه بازسازی در شهر تهران تصمیم بگیرید. اما بررسی‌ها و آمار نشان می دهد که تاکنون کلاهبرداری‌های بسیار زیادی در زمینه کلیه قرارداد و مراحل ساخت و ساز و پروژه‌های بازسازی صورت گرفته است که ضمن اینکه مشکلاتی را برای صاحبان ملک ایجاد می کند، حتی می تواند باعث افزایش هزینه و خسارت در ساختمان شود. پس برای انتخاب یک تیم مناسب و باتجربه وقت بگذارید و حتی می توانید قبل از تصمیم گیری کامل، نمونه پروژه‌های موفق از شرکت بازسازی ساختمان را ببینید و بررسی کنید تا خیالتان بابت صرف هزینه برای بازسازی منزل راحت شود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا