مجله خبریبورس و بازارراه و شهرسازیمجلس و ارگان ها

حضور پر رنگ بخش خصوصی در پروژه‌های مسکن ملی با پرداخت وام ساخت

دبیر انجمن انبوه سازان مسکن استان تهران گفت: بخش خصوصی با تسریع در روند پرداخت تسهیلات ساخت، انگیزه بیشتری را برای ورود به پروژه‌های مسکن ملی پیدا می‌کند.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ایرج رهبر گفت: در حال حاضر برای آنکه بخش خصوصی بتواند به بازار ساخت و ساز مسکن ورود کند نیاز است که تسهیلات ساخت به این بخش تزریق شود اما در این شرایط شاهد آن هستیم که تنها یک بانک اقدام به پرداخت تسهیلات به سازندگان می کند.

به گفته دبیر انجمن انبوه سازان مسکن استان تهران، در صورتی که  پرداخت تسهیلات ساخت مسکن توسط تمامی بانک ها انجام شود و  بانک ها روند پرداخت  این تسهیلات را طولانی نکنند به طور قطع شاهد تکمیل شدن هرچه زودتر پروژه های نهضت ملی مسکن خواهیم بود.

رهبر گفت: بسیاری از سازندگان از پرداخت تسهیلات ساخت مسکن استقبال می کنند چراکه این تسهیلات می‌تواند هزینه های ساخت را در این بخش کاهش دهد.

 

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا