بورس و بازارراه و شهرسازیمجله خبری

کلاهبرداری میلیونی به بهانه اجاره‌خانه

به گزارش ساختمان آنلاین:  سرهنگ حمزه ذوالفقاری گفت: در پی شكایت یکی از شهروندان مبنی بر كلاهبرداری میلیونی از وی توسط فردی ناشناس، پیگیری موضوع در دستور كار پلیس فتا قرار گرفت.

وی ادامه داد: شاكی در یک سایت واسطه گر با آگهی تبلیغ یک واحد مسکونی جهت رهن و اجاره در شهرستانی دیگر مواجه شده و در پی آشنایی با وی بابت بیعانه مبلغ 100 میلیون ریال به بهانه این كه پیام را از سایت واسطه گر پاک کند به حساب این فرد واریز، كه متاسفانه پس از واریز مبلغ مذكور نامبرده دیگر جوابگو تماس ها نبوده است.

وی افزود:کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدامات فنی و با اشراف اطلاعاتی، عامل كلاهبر داری را در استان همدان شناسایی و با دستور مقام قضائی، حساب مذکور به صورت یک طرفه مسدود و با توجه به پی گیری سریع پلیس خوشبختانه کل مبلغ در حساب متهم مسدود و به حساب شاكی عودت شد.

سرهنگ ذوالفقاری در پایان از شهروندان درخواست كه جهت جلوگیری از این اتفاقات شهروندان به سایت دیوار اعتماد بیجا نكنند و در صورت مشاهده چنین كلاهبرداری ها در فضای مجازی جهت شناسایی و دستگیری طراحان آن، موارد را از طریق وب سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی در‌ میان بگذارند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا