مجله خبریراه و شهرسازیمجلس و ارگان ها

بهره‌برداری از ۳۰۴۳ واحد مسکونی طرح جهش ملی مسکن مازندران در دهه فجر

مدیر کل بنیاد مسکن مازندران به طرح جهش ملی مسکن اشاره کرد و گفت: در طرح جهش ملی مسکن از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۵۴۸۶ واحد معرفی به بانک شده است و همچنین برای این تعداد واحد انعقاد قرارداد انجام شد که از این تعداد ۳۰۴۳ در مرحله نهایی بهره‌برداری قرار دارد که در ایام دهه فجر امسال افتتاح می‌شود.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از ایسنا، علی اصغر آسمانی با اشاره به اینکه براساس طرح جهش ملی مسکن سالانه یک میلیون واحد مسکن باید احداث شود که ۲۰۰ هزار مربوط به روستاها است، اظهار کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تعهد کرده است که در شهرها نیز ۲۰۰ هزار واحد احداث کند.

وی افزود: براساس تفاهمنامه‌ای که بین رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، وزیر راه و شهرسازی انعقاد شده است شهرهای با جمعیت زیر  ۲۵ هزار نفر جمعیت احداث مسکن از صفر تا ۱۰۰ توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی انجام می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن مازندران به طرح جهش ملی مسکن اشاره کرد و ادامه داد: در طرح جهش ملی مسکن از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون۵۴۸۶ واحد معرفی به بانک شده است و همچنین برای این تعداد واحد انعقاد قرارداد انجام شد که از این تعداد ۳۰۴۳ در مرحله نهایی بهره‌برداری قرار دارد که در ایام دهه فجر امسال افتتاح می‌شود.

این مسئول، تصریح کرد: در اعتبارات امسال در بخش مسکن روستایی ۹ بانک عامل پرداخت تسهیلات را برعهده گرفتند که بانک ملی  ۱۵۰۰ سهمیه دارد که ۵۰۰ سهمیه تاکنون تخصیص پیدا کرده است و ۳۳۵ سهمیه مربوط به شهرستان‌ها است.

آسمانی مقدم افزود: همچنین ۲۲۶ پرونده معرفی به بانک شده است و در ۱۰ روز آینده تمامی ۵۰۰ سهمیه معرفی به بانک می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه بانک سپه ۴۰۰ سهمیه دارد که از این تعداد ۳۳۰ مورد معرفی به بانک شده است و ۱۹۴ انعقاد قرارداد شد، خاطرنشان کرد: بانک تجارت ۸۰۰ سهمیه دارد که تاکنون تمامی این موارد تخصیص پیدا کرده است و ۶۸۴ معرفی به بانک نیزانجام و ۴۹۰ انعقاد قرارداد انجام شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مازندران، اظهار کرد: بانک صادرات ۱۸۰۰ سهمیه داشته است که تاکنون ۱۳۹۶ سهم معرفی به بانک شده است و تاکنون ۲۹ مورد منجر به انعقاد قرارداد شده است.

این مسئول افزود: همچنین بانک کشاورزی ۳۰۰ سهمیه داشته است که ۱۸۰ سهمیه تخصیص پیدا کرد که ۷۲ فقره منجر به انعقاد قرارداد شده است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا