راه و شهرسازیمجله خبری

۷ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در استان اصفهان عملیاتی شد

به گزارش ساختمان آنلاین:   غلامحسین خانی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اصفهان  در خصوص وضعیت اجرای طرح نهضت ملی مسکن، سند دار کردن واحدهای مسکونی تحت مسئولیت بنیاد و همچنین اجرای طرح‌های عمرانی روستایی گفت: سهیمه بنیاد مسکن استان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن ۶ هزار و ۴۱۸ واحد بوده که هم‌اکنون بیش از ظرفیت و ۶ هزار و ۷۰۱ واحد در دست اجرا قرار دارد.

مدیرکل بنیاد مسکن اصفهان میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه‌های مسکن استان را ۴۰ درصد و در ۱۴ پروژه عنوان کرد.

خانی ادامه داد: واحدهای آغاز شده در سال جاری به مرحله بهره‌برداری نمی‌رسند و در برنامه است تا بخشی از آنها در سال آتی تکمیل شده و به بهره‌برداری برسند.

وی در خصوص سند دار کردن واحدهای مسکونی تحت مسئولیت بنیاد نیز اعلام کرد: سهمیه استان اصفهان برای سند دار کردن واحدهای مسکونی تحت مسئولیت در سال گذشته ۸ هزار و ۴۳۸ واحد بود که بیش از ظرفیت و ۸ هزار و ۵۳۸ واحد در سال گذشته سند دار شدند.

مدیرکل بنیادمسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان در خصوص پروژه‌های عمرانی اجرا شده در سطح استان اعلام کرد: پروژه‌های عمران روستایی در سطح استان اصفهان شامل محوطه‌سازی، آسفالت معابر و بهسازی محیط روستایی در ۳۹۴ پروژه عمرانی روستایی با حدود ۲۷۷ میلیاردتومان اعتبار با پیشرفت فیزیکی ۱۷ تا ۲۸ درصد در دست اجراست.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا