راه و شهرسازیمجلس و ارگان هامجله خبری

ساخت ۱۸۰ هزار واحد مسکن در سال آینده برای شهروندان تهرانی

به گزارش ساختمان آنلاین:   آئین امضای تفاهم‌نامه میان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و شهرداری تهران امروز شنبه هفتم اسفند ماه سال جاری با حضور اکبر نیکزاد رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و علیرضا زاکانی شهردار تهران برگزار شد.

شهردار تهران با بیان اینکه با توجه به شرایط حاکم در شهر تهران و نیاز مردم سیاست جدیدی را در پیش گرفته‌ایم، گفت: یکی از این نیازها، موضوع مسکن است.

زاکانی با بیان اینکه بالاترین هزینه سبد خانوار شهروندان تهرانی مربوط به هزینه‌های پرداختی آن‌ها مربوط به مسکن است، اظهار کرد: برای رفع نیاز مردم تهران به مسکن باید در ساخت مسکن از ظرفیت‌های موجودی که در اختیار داریم، استفاده کنیم.

وی با تاکید بر لزوم نزدیک شدن مناطق بالا و پایین شهر تهران به لحاظ شرایط و امکانات در عین حال لزوم ساماندهی بافت فرسوده را مورد اشاره قرار داد و گفت: یک قرارگاه ویژه جهادی در خصوص مسکن تأسیس شده و جلسات به صورت منظم در خصوص ساخت مسکن مورد نیاز شهروندان پایتخت برگزار می‌شود.

زاکانی از ساخت ۱۸۰ هزار واحد مسکن در سال آینده برای مردم تهران خبر داد و گفت: برای رفع نیاز مردم تهران به مسکن باید در ساخت مسکن از ظرفیت‌های موجودی که در اختیار داریم استفاده کنیم.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا