راه و شهرسازیمجله خبری

یکهزار مسکن در قم تحویل اقشار محروم می‌شود

به گزارش ساختمان آنلاین: حجت الاسلام سیداحمد میرعمادی  اضافه کرد:۳۰۰ مسکن باقی مانده نیز از پیشرفت فیزیکی مطلوبی برخوردار بوده و به زودی تحویل اقشار محروم  و نیازمند استان قم خواهد شد.

وی با اشاره به تاکیدات امام راحل نسبت به بنیاد مسکن، خاطرنشان کرد: ساخت مسکن برای اقشار مستضعف و نیازمند جامعه از اهداف این نهاد مردمی است.

میرعمادی اضافه کرد: در طرح نهضت ملی مسکن ساخت ۶۳ هزار واحد مسکونی به قم اختصاص یافته که ۳ هزار و ۶۰۰ واحد از این بین توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این استان ساخته می شود.

وی با بیان اینکه بنیاد مسکن در ساخت مسکن و اجرای پروژه های عمرانی در این حوزه دارای تجربه سنگینی است، گفت: همچنین این نهاد مردمی پیشران حوادث و سوانح طبیعی در کشور می باشد و این نهاد همیشه در سختی ها و بروز حوادث غیرمنتظره در کنار مردم بوده است.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن قم اظهار داشت: ساخت مسکن و خانه دار شدن یکی از مولفه های مهم ایجاد امید در دل مردم و بخصوص مستمندان و اقشار محروم است.

میرعمادی خاطرنشان کرد: طی سالهای اخیر اعتبارات قابل توجهی از حساب متمرکز صد امام راحل برای ساخت مسکن ویژه اقشار نیازمند به استان قم اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه هم اکنون بنیاد مسکن قم برای ساخت ۷۰ مسکن برای خانواده های بی سرپرست و دارای فرزندان معلول نیازمند مشارکت خیران است، افزود: افتتاح حساب ۱۰۰ امام و تاسیس بنیاد مسکن در نخستین روزهای به بار نشستن انقلاب، حکایت از توجه نظام مقدس جمهوری اسلامی به اقشار ضعیف جامعه و محرومان دارد.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم در پایان بیان کرد: باید تلاش کنیم مسکن ارزان در اختیار مردم قرار داده شود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا