اخبار ساختمان آنلایندیدگاهراه و شهرسازیمجله خبری

واحدهای ویلایی که جایگزین واحدهای کوچک متراژ می‌شوند

به گزارش خبرنگار ساختمان آنلاین در حال حاضر با وجود آنکه پیش از این همواره اعلام می کردند که دولت باید به فکر ساخت واحدهای کوچک متراژ برای بهبود وضعیت بازار مسکن و همچنین تقویت بازار اجاره باشد و همانند سایر کشورها اقدام به ساخت واحدهای مسکونی اجاره ای  باشد و در همین خصوص هم وعده‌های داده و اعلام شد که شهرداری ها باید اقدام به ساخت واحدهای با متراژ کوچک کنند اما بعد از مدتی این وعده به فراموشی سپرده شد و در حال حاضر ساخت واحدهای ویلایی جایگزین این وعده ها شد البته در حال حاضر این وعده  هم مخالفانی دارند و حتی در شهرهای هم که اراضی وجود دارد مانند استان قم مسئولان آن در قالب برگزاری جلسه شورای عالی با انجام مخالفت کرده و همچنان آپارتمان سازی و ساخت واحدهای با متراژ کوچک را ادامه می دهند.
براساس  این گزارش فرشید ایلاتی کارشناس مسکن در گفت و گو با خبرنگار ساختمان آنلاین با بیان اینکه ساخت واحد مسکونی به صورت ویلایی و یک طبقه علاوه بر کاهش هزینه زمان ساخت واحد مسکونی را کاهش می یابد گفت: ساخت واحد مسکونی به صورت تدریجی زمنیه ساز کاهش هزینه ها هم می شود بنابراین باید دولت در این زمینه پیش قدم باشد.
او ادامه داد: اجرای این طرح با توجه به وعده دولت مبنی بر ساخت یک میلیون واحد مسکونی زمینه ساز اجرای  سریعتر این طرح می شود.
براساس این گزارش دولت روز گذشته با سفر به استان یزد اجرای این طرح را کلید زد و ساخت بیش از یک هزار ۵۰۰ واحد مسکونی با رقم زد و اعلام کرد که ساخت تمامی واحدهای نهضت ملی مسکن با وجود داشتن اراضی به صورت ویلایی خواهد بود.
به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا