راه و شهرسازیمجله خبری

الزام ساخت واحدهای مسکونی مقاوم در مناطق مرزی گلستان

به گزارش ساختمان آنلاین:    حجت‌الاسلام و المسلمین نوراله ولی‌نژاد، اظهار ‌کرد: خدمت به اقشار محروم و مستضعف جامعه نیز در اولویت خدمات رسانی زیرمجموعه بنیاد می باشد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد مسکن گلستان با بیان اینکه آبادانی مناطق مرزی و ساخت خانه‌های ایمن و مقاوم برای مرزنشینان استان از اولویت‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی می باشد، ادامه داد: این بنیاد پروژه های عمرانی دیگری را در مناطق مرزی استان نیز در دست احداث دارد.

وی با بیان اینکه بنیاد در زمینه ساخت و ساز مسکن روستایی عملکرد خوبی داشته است، خاطر نشان کرد: در زمینه مقاوم سازی منازل مسکونی روستاهای مرزی، هیچ محدودیتی نداریم.

وی با تاکید بر اینکه متقاضیان می‌توانند از فرصتی که در این نظام برای آنها فراهم شده است، برخوردار شوند، تصریح کرد: ساخت واحدهای مسکونی ایمن و مقاوم به ویژه در روستاهای نوار مرزی استان از الزامات است.

حجت‌الاسلام ولی‌نژاد، علاوه بر اجرای طرح های هادی، اجرای پروژه‌های عمرانی در قالب این طرح‌ ها را از دیگر کارهای بنیاد برشمرد و افزود: مرزنشیان در اصل مرزبان مرزها هستند که امنیت را برقرار می کنند و باید بسترهای لازم ماندگاری آنها از جمله احداث مسکن و اشتغال و کسب و کار را فراهم کنیم.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا