مجله خبریراه و شهرسازیمجلس و ارگان ها

تهران، رتبه اول کشوری در نوسازی بازآفرینی شهری

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از رتبه اول کشوری این استان در بخش نوسازی مسکن بافتهای فرسوده در بازآفرینی شهری خبر داد.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از وزارت راه و شهرسازی، حسین جنتی مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: در چهلمین جلسه قرارگاه تامین مسکن وزارت راه و شهرسازی اعلام شد که استان تهران با ثبت ۴۷ هزار و ۸۵۸ پروانه صادره در سامانه ستاد ملی حائز رتبه اول کشوری شده است.

وی ادامه داد: برنامه استان تهران در طرح نوسازی مساکن در بافت های فرسوده ۹۳ هزار و ۳۳۱ واحد است که قریب به ۵۰ درصد برنامه عملیاتی شده است.

جنتی افزود: به جز کلان شهر تهران که جهاد نوسازی در محلات آن شروع شده است، استان تهران ۴۸ شهر دارد که از این تعداد ۳۲ شهر بافت مصوب دارند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران خطاب به شهرداران گفت: باتوجه به اینکه تنها پنج شهرداری نسبت به عملیاتی کردن بسته تشویقی ۱۹ بندی اقدامات لازم را انجام داده اند، مابقی باید هرچه سریعتر در این خصوص اقدام کنند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا