مجله خبریراه و شهرسازی

تحویل سالانه یک میلیون پروژه نهضت ملی مسکن تنها از طریق تسهیلات ساخت

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: پرداخت تسهیلات ساخت مسکن جزو قانون جهش تولید مسکن است و بانک‌ها باید در این زمینه هرچه سریعتر اقدامات قانونی خود را انجام دهند.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، یوسفی عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: در حال حاضر طبق ارزیابی‌های صورت میزان تولید زمین برای پروژه‌های نهضت ملی مسکن به یک میلیون و ۹۰۰ هزار رسیده که این امر نشان دهنده آن است که دولت در زمینه تامین اراضی این پروژه تاکنون از طریق الحاق اراضی و همچنین از طریق همکاری دستگاه‌ها برای تخصیص اراضی توانسته موفق عمل کند.

وی افزود: در حال حاضر یکی از اصلی‌ترین مشکلات دولت عدم تامین منابع مالی است و با توجه به آنکه در این زمینه باید بانک‌ها ورود پیدا کنند به نظر می‌رسد که همکاری آن‌ها تا به این لحظه مناسب نبوده و طبق آمار‌ها میزان پرداخت وام برخی از بانک‌ها صفر درصد بوده است که در این زمینه باید قدرت اعتبار دهی آن‌ها کاهش یابد و به بانک‌های دولتی اضافه شود.

او گفت: دولت باید سالانه یک میلیون واحد مسکونی نهضت ملی مسکن بسازد که این اقدام تنها از طریق پرداخت تسهیلات ساخت امکان‌پذیر خواهد بود همچنین تحویل سالانه یک میلیون پروژه نهضت ملی مسکن تنها از طریق تسهیلات ساخت امکان‌پذیر خواهد بود.

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: پرداخت تسهیلات ساخت مسکن جزو قانون جهش تولید مسکن است و بانک‌ها باید در این زمینه هرچه سریعتر اقدامات قانونی خود را انجام دهند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا