مجله خبریبورس و بازار

ثبت بیشترین معاملات مسکن در منطقه ۵ تهران

نایب رئیس اتحادیه مشاوران املاک گفت: بیشترین معاملات مسکن از ابتدای امسال در منطقه ۵ بوده که نشان‌دهنده اقبال مردم برای خرید ملک در این منطقه بوده است.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، داود بیگی نژاد نایب رئیس اول اتحادیه مشاوران املاک تهران  با بیان اینکه در حال حاضر منطقه ۵ تهران در مقایسه با سایر مناطق تهران میزان معاملات مسکن بیش‌تری را اجربه کرده است گفت: در حال حاضر رکورد افزایش قیمت در بین مناطق تهران مربوط به منطقه یک تهران بوده و بیشترین تغییر و نوسان قیمتی هم در منطقه ۵  اتفاق افتاده است.

وی با اشاره به اینکه میزان معاملات مسکن در تهران طی امسال در مقایسه با سال های گذشته کاهشی بوده است گفت: منطقه ۱۸ تهران طی امسال در مقایسه با سال های گذشته ارزان ترین قیمت های مسکن را داشته است و در حال حاضر ثبت قرارداد های مسکن در این منطقه در مقایسه با سال های گذشته ارزان تر بوده است.

او بیان کرد: متقاضیان هر زمانی که برای خرید مسکن اقدام کنند بهترین زمان است چراکه به طور قطع افزایش تورم به طور قطع در بازار مسکن اثر خواهد گذاشت.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا