مجله خبریراه و شهرسازی

ادامه روند تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن در خوزستان

معاون معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از تغییر کاربری ۸۱ هکتار از اراضی دزفول و اندیمشک در کمیسیون ماده ۵ به منظور تامین زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از ایسنا، شبنم کوچک پور با اشاره به برگزاری کمیسیون ماده ۵ شهرهای دزفول و اندیمشک اظهار کرد: با هدف تامین زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان جلسه کمیسیون ماده ۵ شهرهای اندیمشک و دزفول برگزار شد تا نسبت به تغییر کاربری برخی از اراضی دو شهرستان اقدام شود.

وی افزود: در این زمینه با توجه تصمیمات اتخاذشده در مجموع حدود ۳۴ هکتار از اراضی شهرستان اندیمشک برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تغییر کاربری داده شد.

معاون معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: بیش از ۴۷ هکتار از اراضی شهرستان دزفول نیز به منظور اجرای طرح نهضت ملی مسکن و با هدف تامین اراضی این طرح تغییر کاربری داده شد.

کوچک پور ادامه داد: همچنین در جلسه کمیسیون ماده ۵ دزفول طرح تفکیکی ۱۳ هکتار از اراضی این شهرستان مصوب شده است.

وی با تاکید بر اهمیت انجام طرح نهضت ملی مسکن در استان اظهار کرد: برای پیشبرد این طرح در معاونت شهرسازی جلسات ویژه و خارج از نوبت برگزار می‌شود.

معاون معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان خاطرنشان کرد: برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان از تمام ظرفیت‌های قانونی استفاده خواهیم کرد تا مشکلی برای تامین اراضی مورد نیاز اجرای طرح وجود نداشته باشد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا